• Anonym (8)

Vilket smycke vill du alltid ha på dig?

Jag är nyfiken om du har något smycke som det känns tomt utan? Jag menar inte pga sentimentala orsaker nu utan bara för att du tycker att det inte ser bra ut utan smycket.

Personligen vill jag alltid ha örhängen på mig om jag går ut för att jag tycker att det ser tomt, trist och tråkigt utan. Gärna ett halsband också men det tror jag mer är pga gammal ohejdad vana än att jag verkligen måste ha ett halsband som jag "måste" ha örhängen. Men lite tomt ser det ut utan halsband också.

Din tur!

• Svar på tråden Vilket smycke vill du alltid ha på dig?
  • Missminime

Jag går ingenstans utan min förlovningsring det känns så naket utan den. Min pansarlänk som jag fick i konfirmations present har jag burit sen -97. Mitt kors har jag alltid runt halsen eftersom jag är troende så vill jag alltid ha det på. Vill inte vara utan mina piercingar o mina örhängen. Sen är det inget smycke men något jag absolut aldrig kan vara utan är mina glasögon för jag ser inte mycket utan dom

• Anonym (nope)

Du diskvalificerade mig i andra meningen, så, nej. Jag äger ett smycke som jag alltid bär och som att det skulle kännas tomt utan, men det är inte för att jag inte ser bra ut utan det smycket.

• Anonym (Annie)

Alltid pärlor i öronen. Lika fint på fest som professionellt på jobbet och smakfullt på begravning. Har haft det sedan jag var 17-18 år. 

Jag har också nästan alltid ett guldhalsband med en liten diamant.

• Anonym (Hm)

Vigseringarna men inte för att det ser snyggt ut utan för att dom hör hemma där.

• Anonym (Alexandra)

Min förlovnings- och vigselring såklart, sen bär jag också en antik vigselring från en släkting på min högra hand. 
    Jag har alltid örhängen också. Jag har totalt sju hål, så det blir konstigt annars. Vanligtvis har jag bara små diamantörhängen, men jag varierar lite efter humör och vad jag ska göra / min outfit.

• Anonym (8)
    Anonym (nope) skrev 2025-01-11 19:22:55 följande:

Du diskvalificerade mig i andra meningen, så, nej. Jag äger ett smycke som jag alltid bär och som att det skulle kännas tomt utan, men det är inte för att jag inte ser bra ut utan det smycket.

Du får dispans Tungan ute skriv gärna vad det är.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vilket smycke vill du alltid ha på dig?