• Anonym (chips)

Estrella eller Olw ?

Vilka chips föredrar du av Estrella eller Olw?
    Skriv gärna en kommentar

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Estrella eller Olw ?
  • Anonym (W)

OLW pga att jag tycker de smakar mer. Alltså har lite mer/starkare kryddsmak.

• Anonym (OLW)

Tycker att OLW är godare.

• Mkay

Olw har bättre smaker på chipsen men det finns ofta en hel del övertolkandes chips (bruna) i påsen. I Estrella chips brukar jag inte hitta bruna chips men ja, är kluven. 

• Anonym (Hej)
    Mkay skrev 2025-01-11 05:20:14 följande:

Olw har bättre smaker på chipsen men det finns ofta en hel del övertolkandes chips (bruna) i påsen. I Estrella chips brukar jag inte hitta bruna chips men ja, är kluven. 

Dom bruna chipsen är godast. Glad
  • Mkay
    Anonym (Hej) skrev 2025-01-11 05:42:23 följande:
    Dom bruna chipsen är godast. Glad
    Överlagade* skulle det vara. Agree to disagree Flört
  • Kammen320

Skulle aldrig klara ett blindtest, är det ens skillnad i smak? Köper sällan chips, men gör jag det så tar jag det som är billigast. 

• Anonym (Typ)
    Kammen320 skrev 2025-01-11 06:03:17 följande:

Skulle aldrig klara ett blindtest, är det ens skillnad i smak? Köper sällan chips, men gör jag det så tar jag det som är billigast. 

Jag är nog på din linje.
  • Anonym (Namnam)

Av dessa alternativ är Estrella godas, OLW är lite för mycket kryddade. Favoriten är dock Lays.

• Anonym (Hej)
    Anonym (Namnam) skrev 2025-01-16 17:50:09 följande:

Av dessa alternativ är Estrella godas, OLW är lite för mycket kryddade. Favoriten är dock Lays.

Jag brukar köra Lays paprikachips till dipmix. Brukar köra Estrellas lökdip och OLW:s Fresh Island-dip. Glad
Svar på tråden Estrella eller Olw ?