Hur ofta hade/har ni sex efter ni fick barn?
Nyfiken på hur ofta ni vill få till det efter ni blev föräldrar.
Nyfiken på hur ofta ni vill få till det efter ni blev föräldrar.
Två barn och det blev väldigt sparsamt efteråt. Så fullt upp och båda hade noll ork eller lust. Tror efter andra att det dröjde ett halvår innan det blev något bra tillfälle för oss.
Tycker det var lätt i början när första barnen föddes och var lite och inte förstod men nu när han är 1 år och far runt. Det på kvällen när han har somnat men då är man ju slut själv ..
Har prövat ett par gånger men det gör för ont sedan jag fick barn. Blev sydd, ärrbildning... Sex har vi 3-10 ggr i veckan i 69, men knappt ett samlag på nästan 25 år.
Det tog några månader innan vi kom igång. Sen har det väl blivit varannan vecka ungefär.
Med barn nr 1 kom vi igång efter ca. 3 månader efter förlossning (blödde länge).
Vi fick väl till det 1 gång/veckan fram tills då nr 2 föddes. Nu har det minskat markant, tyvärr. De senaste 2 åren (sen yngsta föddes) så har det blivit kanske en gång var tredje månad. Alldeles för lite för min del.
Vi kan inte skylla på att vi inte har tid/möjlighet då våra barn sover bra på kvällar/nätter och vi har då möjlighet men viljan och initiativtagandet från min partner är låg och jag har väl tröttnat på att vara den som vill och den som visar att jag vill eller tar upp det som en problematik i vårt förhållande. Så det är som det är.
Har prövat ett par gånger men det gör för ont sedan jag fick barn. Blev sydd, ärrbildning... Sex har vi 3-10 ggr i veckan i 69, men knappt ett samlag på nästan 25 år.
Efter några månaders läkande kom vi igång igen, försiktigt, hade sex en gång i veckan ungefär.
Med barn nr 1 kom vi igång efter ca. 3 månader efter förlossning (blödde länge).
Vi fick väl till det 1 gång/veckan fram tills då nr 2 föddes. Nu har det minskat markant, tyvärr. De senaste 2 åren (sen yngsta föddes) så har det blivit kanske en gång var tredje månad. Alldeles för lite för min del.
Vi kan inte skylla på att vi inte har tid/möjlighet då våra barn sover bra på kvällar/nätter och vi har då möjlighet men viljan och initiativtagandet från min partner är låg och jag har väl tröttnat på att vara den som vill och den som visar att jag vill eller tar upp det som en problematik i vårt förhållande. Så det är som det är.
Vi har 3 barn, vuxna nu. För oss så blev det gradvis mindre och mindre. Efter första barnet visade hon intresse när det blev dags för barn 2, då var det sex någon/några månader. Sedan total torka i 2-3 år. Sedan intensivt kanske någon månad igen när det blev dags för barn 3.
Sen var det slut.
Efter ett naturligt uppehåll efter förlossningarna så var det kanske inte jättemycket, en gång i veckan kanske. Var mycket annat att stå i då såklart... Nu är barnen 10+ och då är det nog kanske 4-5 gånger i veckan