• Anonym (Mupparna)

Era värsta/konstigaste ovanor?

Nu tråd i ett lite udda ämne... här kan den som vill skriva sina udda ovanor. 

Jag torkar ibland upp kladd från golvet med strumpan. 

Stänger aldrig köksskåpen efter mig. 

Om jag torkar av elvispen när jag använt den så får jag tur i kärlek 😅

Har ni något kul/udda att delge? 

• Svar på tråden Era värsta/konstigaste ovanor?
  • Anonym (Ap7)

Det enda konstiga jag gör är att använda elvispen som vibrator. Men det gör ju alla på familjeliv.

• Anonym (Slutat med detta)

Det här har jag slutat med, men när jag var singel så kändes det så tråkigt och menlöst att laga mat eller att mat skulle smaka bra. Det var en viss mängd näring, fett, kolhydrat, protein som skulle in. Så jag gjorde äckliga shakes av allt. så tog jag havregryn, tonfisk, rågflingor, vasslepulver, kaseinpulver  multivitamin tabletter och blandade med vatten eller om jag hade utrymme kalorimässigt mjölk eller apelsinjuice. Så drack jag 2 stora såna eller 3 mindre shakes på en dag. Det var äckligt men jag kunde få ner det utan problem.

Det var en rätt störd ovana. Så mycket roligare att både laga mat och äta med en man.

• Eurydike

Jag rollar min säng med klädroller varje natt. Om det finns minsta lilla dammkorn så kan jag inte sova. Det kan jag oftast inte ändå iofs, men om jag rollar den riktigt noga så finns det ändå en chans att John Blund kommer och besöker mig för en liten stund 😴

• Aniiee

Fina von Snålen slickade skålen..... 

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
Svar på tråden Era värsta/konstigaste ovanor?