• Anonym (What)

Irritation the lux

Jag ska va vittne till en händelse som jag inte har sett eller äns varit på plats what. Vad hade ni gjort i min situation 

• Svar på tråden Irritation the lux
  • Anonym (What)

O ni som kanske inte vet att är är man inte på plats så måste man betala 4000 tusen. Underbar start på nya året o min födelsedag kul....not 

• Anonym (Hmmm)

Jag hade frågat varför, eftersom du inte kan berätta något. Eller så tror de att du har annan information som är relevant i sammanhanget.

Varför beskriver du inte vad som hänt, då får du nog bättre svar.

• Anonym (What)

Jag har gjort det 2 gånger.  

• Anonym (What)

Dem vill ändå att jag ska va vittne. Till vad????

• Anonym (konta)
    Anonym (What) skrev 2025-01-09 11:52:40 följande:

O ni som kanske inte vet att är är man inte på plats så måste man betala 4000 tusen. Underbar start på nya året o min födelsedag kul....not 

Du kan kontakta rättsinstansen och säga att du inte är vittne till händelsen och inte vill vara vittne i rättegången.
  • Anonym (What)

Ne det funkar inte så. Men det sjuka i det här är att jag inte skulle vara vittne från början. Men han som skulle ha varit vittne blev mördad. Så på på något sjukt sätt blev jag vittne istället hmmm 

• Anonym (What)

Bättre födelsedag kunde man väll inte haft. Vet inte om jag önskar mig samma till nästa år. Ne då får någon annan ta den. 

• Tremere

Men är det inte bara att infinna sig i rätten och sedan säga att man inte har sett/hört/vet något om händelsen.

Så, sedan är den händelsen ur världen.
    Så farligt kan det väll inte vara?

• Anonym (Y)
    Anonym (What) skrev 2025-01-09 11:48:11 följande:
    Irritation the lux

Jag ska va vittne till en händelse som jag inte har sett eller äns varit på plats what. Vad hade ni gjort i min situation 

Gått en grundläggande utbildning i svenskt skriftspråk.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (What) skrev 2025-01-09 12:25:26 följande:

Bättre födelsedag kunde man väll inte haft. Vet inte om jag önskar mig samma till nästa år. Ne då får någon annan ta den. 

Din födelsedag är totalt irrelevant. 

Varför är det så svårt att bara inställa dig? 
  • Anonym (What)

Men du va tvungen 😂

• Anonym (Hmmm)
    Anonym (What) skrev 2025-01-10 07:59:44 följande:

Men du va tvungen 😂

Den enda som är tvungen är du. 

• Anonym (Y)
    Anonym (What) skrev 2025-01-10 07:59:44 följande:

Men du va tvungen 😂

Utbildningen har inte hunnits med än, ser jag.
  • Anonym (Göran.)

jag tycker att du ska gå till förhandlingen och säga  som det är. 

Du får betalt för förlorad inkomst och andra utgifter du har i samband med din medverkan.  

Att utebli kan innebära att förhandlingen ställs in och det medför kostnader.  

• Anonym (Bella)

Du ska gå dit och svara sanningsenligt på de frågor som du får. 
    Min gissning är att de tror att du har information om saker som har har hänt före eller efter händelsen och som har anknytning till den och kan ge ledtrådar till vad som hände. 

Svar på tråden Irritation the lux