Är han intresserad eller vill han bli av med mig?
Har träffat en kille några gånger under ett par månader. Vi ses inte super ofta för vi har lite svårt att få ihop det. Men när vi ses har han lagat middag och grejat oftast. Vi skriver lite. Kan ta ett dygn mellan våra svar ibland mindre. Inga korta meddelanden utan mer text. Min dåliga självkänsla kommer dock fram ofta. Jag tänker att om han är intresserad på riktigt borde han ju svara snabbare ? Han har mkt. Vet det. Oftast svarar han på lunchen eller efter jobbet. Han tränar mkt så kvällstid svarar han vissa kvällar. Jag har inte varit snabb att svara heller då jag också har annat.
Vissa av mina vänner skriver väldigt mkt med killarna dom dejtar. Andra mindre än mig. Vet vi är olika men det jag undrar ganska mkt är om han tycker det är jobbigt att svara mig. Vi har inte setts på 2 veckor nu då jag haft mina kusinbarn här och han va sedan upptagen med extra jobb. Jag tänker att han svarar för att vara artig bara nu? Vi har skrivit sedan sist vi sågs och vi vet bägge att vi inte kommer kunna ses förrän nästa helg om vi nu ska ses.
Nån som kan ge lite input?