• Tredjebarnet123

Lång tid emellan

Hej! Är 34 år och väntar vårt tredje barn i mitten på maj 🙂 Våra döttrar blir 13 och 15 år gamla det här året så det är ett tag sedan jag var gravid 🙈

Är det någon mer här som har långt mellan sina barn? Hur var den sista förlossningen för er när det gått så lång tid emellan?

Ha en fin kväll! ☃️

• Svar på tråden Lång tid emellan
  • Anotherone

Lika kaosartad som den första... fast ännu lite till. Men jag drabbades av svåra komplikationer,  det ska inte behöva bli så. Vi har drygt 11 år mellan våra barn. 

• Tredjebarnet123
    Anotherone skrev 2025-01-06 22:46:22 följande:

Lika kaosartad som den första... fast ännu lite till. Men jag drabbades av svåra komplikationer,  det ska inte behöva bli så. Vi har drygt 11 år mellan våra barn. 

Oj, det lät inte kul 😔 Har haft två väldigt bra förlossningar tidigare men jag märker att jag tänker väldigt mycket mer på vad som kan hända den här gången ????
  • Emmy94

Hej! Jag är gravid med mitt andra barn och min första dotter är 13 år! Är beräknad i juni så då är hon nästan 14 år 🙂

• Tredjebarnet123
    Emmy94 skrev 2025-01-07 15:14:57 följande:

Hej! Jag är gravid med mitt andra barn och min första dotter är 13 år! Är beräknad i juni så då är hon nästan 14 år 🙂

Spännande 😃 
Svar på tråden Lång tid emellan