Porrklubb
Hej på er och god fortsättning.
har en liten fundering.
kan man ta med sig frun till dark rum?
Hej på er och god fortsättning.
har en liten fundering.
kan man ta med sig frun till dark rum?
Om du kan? Det kan väl bara ni 2 svara på efter ni kommunicerat med varandra?
Om du kan? Det kan väl bara ni 2 svara på efter ni kommunicerat med varandra?
Fråga de som driver klubben. Antagligen får vem som helst gå in i såna rum, inte bara homosexuella män.
Det beror väl helt och hållet beroende på vad "klubben" presenterar för "underhållning". Är det en stripklubb, porrklubb eller bordellverksamhet? Jag misstänker att det är bättre att du frågar din fru om hennes åsiter än ställa frågan till medlemmarna på detta forum.
Fråga de som driver klubben. Antagligen får vem som helst gå in i såna rum, inte bara homosexuella män.
Ja men det borde du kunna. Vad väger hon?
Ja men det borde du kunna. Vad väger hon?
Fråga frun om hon är intresserad.
Generellt skulle jag säga att dessa "Porrbiografer" som finns i "varje" stad inte är så mysiga att ta med sig kvinnan till.
Även om de flesta män som besöker dessa inte skulle ha något emot en kvinna så tror jag att det lätt blir före mycket.
Dessa ställen har ingen koll på vilka som kommer dit.
Min upplevelse är att det blir ett jagande efter de få kvinnor som kommer dit.
Passar säkert vissa som vill ha stor publik eller sex med många på en gång, typ GB.
Men har ni inte gjort något liknande tidigare så skulle jag rekommendera en swingerklubb.
Mycket bättre stämning och kontroll på medlemmarna. Inga gubbar som bara går dit för att runka eftersom det både kostar mer pengar, inte tillåts samt att de som driver dessa har koll på vilka singelmän som släpps in.
Jag vet inte hur det är med alla klubbar, men Adam & Eva i Norrköping har i alla fall dark room och går du dit en mixkväll så kommer ni säkert att ha några extra män som vill leka, om det är det som ni är ute efter.
Lycka till!