• Anonym (trött)

Mycket att kämpa med, inget att kämpa för

Kämpar med npf
    Kämpar med fysisk sjukdom
    Kämpar med vikt
    Kämpar med sömn
    Kämpar med kroppen i allmänhet
    Kämpar med ekonomi
    Kämpar med gamla demoner
    Kämpar med med att hitta något att kämpa FÖR

Jag har inget att kämpa för. Jag antar att det är orsaken till att det inte blir så mycket av det.

Jag skulle inte ta livet av mig, oroa er inte för det, men det är för mig fullständigt likgiltigt om jag vaknar, om jag nu får sova.

Jag vet inte vad jag vill med tråden. Skriva av mig antar jag. Dålig dag idag.

• Svar på tråden Mycket att kämpa med, inget att kämpa för
  • Anonym (f)

Förståeligt att folk inte vet vad de ska skriva men vad är det för idioter som röstar ner?!

• Anonym (trött)
    Anonym (f) skrev 2025-01-05 18:29:52 följande:

Förståeligt att folk inte vet vad de ska skriva men vad är det för idioter som röstar ner?!

Låt dem. Det är ju inte som att jag har skrivit något vettigt.
  • Anonym (f)

Sanningen är inte alltid så himla fin. Trist att du känner som du gör.

Att rösta ner liknande poster är dock vidrigt och kan ha konsekvenser även om just du klarar av det.

• Anonym (trött)
    Anonym (f) skrev 2025-01-05 20:47:51 följande:

Sanningen är inte alltid så himla fin. Trist att du känner som du gör.

Att rösta ner liknande poster är dock vidrigt och kan ha konsekvenser även om just du klarar av det.

Det gör jag inte, jag bara låtsas som att jag klarar det. Som vanligt. Nicka och le och låtsas som att allt är bra. I själva verket mår jag sämre av det, även om det "bara" är nertummar på ett forum.
  • majgrönska

Jag önskar dig en god natts sömn. Livet är inte lätt för någon och vissa har fått en särskilt tung börda. Jag hoppas du kan hitta några ljuspunkter som gör det värt att kämpa vidare!
    Har du något som du blir glad av att tänka på? Något du ser fram emot under året som kommer?
    Jag själv försöker hitta glädje i naturen och längtar till vårblommorna i skogen.

Svar på tråden Mycket att kämpa med, inget att kämpa för