• Anonym (Hjälp)

Relationsproblem?

Jag är sedan flera år tillbaka tillsammans med en man och jag älskar honom över allt annat. vi är förlovade och planerar att skaffa barn inom kort. 

för någon vecka fick jag reda på att en tjej var kär i mig och ända sedan dess har jag inte kunnat släppa tanken på hur det hade varit att gå åt det hållet. har aldrig tänkt så förut. närmar mig 30 och känner mig mer än nöjd i mitt förhållande i dagsläget. Men nu kan jag inte släppa tanken på denna tjej och hur detta hade varit. Har absolut inga planer på att lämna min fästman men fantasin flödar. Är detta normalt? och hur ska jag handskas med dessa tankar? Värt att nämna är att jag ser denna tjej nästan dagligen då vi jobbar i närheten så kan inte bara vips tänka på annat. Hjälp!!

• Svar på tråden Relationsproblem?
  • Anonym (Hjälp)

Upp upp upp 

• Emiz

Sluta bara. Du älskar ju din man mer än allt annat och ni har det jättebra. Gå och prata med någon som kan hjälpa dig att hantera dina jobbiga tankar. Ifall du verkligen vill utforska din sexualitet så får du nog prata med din man så att han har ett val, om han vill lämna. Sedan ta det därifrån. Kram

Svar på tråden Relationsproblem?