• Anonym (Glad)

BF september 2025

För oss som plussat och har BF i september 2025 😃 Själv är jag 4+0 idag och har plussat igen efter tidigt missfall förra cykeln (ingen mens emellan). Hur mår ni?! Jag mår illa av och till men i övrigt bra. Så tacksam att få inleda året med ett plus!

• Svar på tråden BF september 2025
  • L1LL

Halloj, plussade 5 dagar innan beräknad mens och om allt går vägen så är bf 10/9 :) lite trött, väldigt ömma bröst samt halsbränna/illamående, har problem med halsbränna sen innan så vet inte om det är normalt eller pga gravid. 

• Anonym (Skidåkaren)

Hej, jag plussade 30/12. En dag innan beräknad mens. Är superglad och förväntansfull 😊. BF är beräknad 9 september. Har bokat ett första inskrivningsbesök på tisdag den 7/1 hos barnmorskan. 

• Anonym (Skidåkaren)

Jag mår bra men har sovit sämre och behöver gå på toa också och magen krånglar lite. Är i vecka 4 +2. 

• Anonym (Skidåkaren)

*gå på toa ofta ska det vara 

• L1LL

Är i 4+1 idag, ska på inskrivning den 8/1 🙂 hoppas på att den vill stanna kvar där inne. Är sjukt trött och känslosam men ska försöka njuta så mycket jag kan då detta blir sista barnet, har 2 sen innan 🙂

• AlexDenAndra

Jag skriver också i den här tråden eftersom jag plussade igår. Har tidigare varit med i BIM-grupper men eftersom det tog sån tid att bli gravid ledsnade jag och orkade inte följa med där. Fokuserade på vardagen istället. Men nu är jag här :)

Om allt går som det ska så blir det här tredje barnet. Ärligt talat hatar jag att vara gravid mer än allt annat i världen. Kan inte ta mediciner jag behöver för att kunna jobba och kan inte dricka så mycket koffein jag behöver för att fungera. Hatar att inte vara på topp, vilket jag behöver för att orka ta hand om djuren och barnen och allt annat jag vill göra. Är såklart glad för bebisen, den är mycket efterlängtad, men just nu känns det så långt bort. Sorry för min opepp haha. 

Med tidigare barn har jag varit med i facegrupper där vi till och med träffats. Har var väldigt kul. Om det är någon som är mer tekniskt kunnig än jag och kan skapa en grupp, så kommer jag att haka på :D

• AlexDenAndra
    AlexDenAndra skrev 2025-01-03 16:53:26 följande:

Jag skriver också i den här tråden eftersom jag plussade igår. Har tidigare varit med i BIM-grupper men eftersom det tog sån tid att bli gravid ledsnade jag och orkade inte följa med där. Fokuserade på vardagen istället. Men nu är jag här :)

Om allt går som det ska så blir det här tredje barnet. Ärligt talat hatar jag att vara gravid mer än allt annat i världen. Kan inte ta mediciner jag behöver för att kunna jobba och kan inte dricka så mycket koffein jag behöver för att fungera. Hatar att inte vara på topp, vilket jag behöver för att orka ta hand om djuren och barnen och allt annat jag vill göra. Är såklart glad för bebisen, den är mycket efterlängtad, men just nu känns det så långt bort. Sorry för min opepp haha. 

Med tidigare barn har jag varit med i facegrupper där vi till och med träffats. Har var väldigt kul. Om det är någon som är mer tekniskt kunnig än jag och kan skapa en grupp, så kommer jag att haka på :D

*facebookgrupper
  • Haringenfantasinuheller

Hej. Jag hoppar in här. Plussade den 23/12, jag är i v5 (4+3) och bf 8 sep. Om allt går bra så är det här fjärde barnet och jag blir 35. Jag är uppsvälld och har en kula just nu. Illamående, ömma bröst som bara den och trött.

Hur mår ni? Hur gamla är ni? Har ni barn sen innan?

• Anonym (Glad)
    AlexDenAndra skrev 2025-01-03 16:53:26 följande:

jaa jag hoppas också på en facebookgrupp 🤩 Nån som känner sig manad?! 🥳 
  • Anonym (Skidåkaren)

Jag mår relativt bra men sover väldigt dåligt och behöver kissa hela tiden samt känner mig extremt hungrig. Jag är 29 år och detta är mitt första barn och håller med om att en facebookgrupp hade varit kul 😊

Svar på tråden BF september 2025