• Anonym (undrande kvinna)

funderar.....

Är kvinnor i regel sugna på sin kompis pojkvän om han är attraktiv? vad tror ni? 
    De visar det med all säkerhet inte men djupt därinne så tror jag flera skulle vilja smaka den förbjudna frukten om han tilltalade dom.

• Svar på tråden funderar.....
  • Anonym (Malin)

Det är nog inte helt ovanligt, vissa tjejer/kvinnor vill gärna ha det någon annan har. Men "som regel" vill jag inte påstå. Och så länge de inte agerar på det är det inte hela världen.

• Anonym (undrande kvinna)
    Anonym (Malin) skrev 2025-01-02 17:38:44 följande:

Det är nog inte helt ovanligt, vissa tjejer/kvinnor vill gärna ha det någon annan har. Men "som regel" vill jag inte påstå. Och så länge de inte agerar på det är det inte hela världen.

jag påstår inte det är vanligt de agerar. Men flirtar tror jag absolut förekommer rätt ofta..
    Har det hänt dig
  • Postman
    Anonym (Malin) skrev 2025-01-02 17:38:44 följande:

Håller med, tror så också.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (undrande kvinna) skrev 2025-01-02 20:03:46 följande:
    jag påstår inte det är vanligt de agerar. Men flirtar tror jag absolut förekommer rätt ofta..
    Har det hänt dig
    Ja att en i vänkretsen raggade på min dåvarande kille. Han sa det till mig så han var ärlig, men det höll inte ändå.

Hon däremot blev ett ex direkt...
  • Anonym (Sugen)

Precis som många män är sugna på sin kompis flickvän/ kvinna om hon är attraktiv.
    Monogami är för många en social konstruktion och är djupt rotad i vår kultur .

• Anonym (Soja)

Kan absolut hända. Mitt ex låg med min bästa vän. Jag är en godtrogen person så jag var hemma med barna medan dom fiffla. Dom höll på några månader. Hon umgicks som vanligt med mig under tiden. Ingen av dom erkände. Han avbröt dock kontakten. Vi skiljde oss av andra anledningar några år efter och då fick jag veta sanningen av andra. Jag umgicks med henne utan min man efter att han bröt med henne. Hon sa aldrig något så japp det kan hända men jag tror inte det är vanligt. 

Svar på tråden funderar.....