• Anonym (Leffe)

Sexuella situationer men ändå inte

Måste berätta om en otroligt mysig upplevelse då jag tatuerade mig senast..Hon som gjorde det var riktigt snygg och hade en svart åtsittande t-shirt som verkligen framhävde de kvinnliga attributen om man säger så..Grejen var att jag ville ha en text på underarmen och för att komma åt hamnade min hand precis i hennes brösthöjd..
    Kort sagt låg jag där med handen runt denna kvinnas bröst och hon sa "det är ok"..Tog 1 1/2 timme och var så avslappnande att smartklockan trodde jag sov hela tiden..Väl använda pengar..
    Nån som varit med om nåt liknande dvs hyfsat erotiskt men vid fel tidpunkt

• Svar på tråden Sexuella situationer men ändå inte
  • Anonym (Heels)

Jag är lite lagom dominant, och det verkar som om känsliga män uppfattar det fast jag inte annonserar, om ni fattar.

Två veckor sedan: Vi är och handlar, jag har normala knähöga stövlar med klack och kjol samt kort kappa med insvängd midja. Min man försvinner iväg för att ta en sak medan jag ska gå efter en annan, vi vill snabba på och jag går med bestämda klick-klack genom butiken.

Jag hinner knappt räkna till 20 så glider en man upp från sidan och säger "Åh vilket vackert ljud av bestämda kvinnoklackar. Han ser mig i ögonen och fortsätter "Det tycker jag mycket om- ALLTID." Hela hans hållning är en submission, en fråga.

Vad ska man göra? Jag fnös lite och fortsatte gå, men log lite halvvänt mot honom också. Jag hade kunnat ge honom ett minne för livet men jag är dessvärre mycket upptagen.

• Anonym (Man)

På en flygresa när vi skulle borda flyget och det var trångt i kabinen med personer som skulle upp med väskor och hitta sin plats. En otroligt attraktiv flygvärdinna med stora, låt säga attribut, står framför mig och jag behöver passera henne i gången. Jag drar medvetet min arm mot hennes bröst när jag passerar med barnens väskor i händerna. Jag känner med armen hur jag liksom knuffar till hennes bröst och känner hur mjukt och samtidigt fast det var genom hennes kostym. Hon skulle kunna lutat sig något längre tillbaka för att undvika detta men hon står kvar och jag tittar henne rakt in i ögonen och säger tyst ursäkta. Hon nickar och ler åt mig och jag tolkar som hon tyckte det var helt okej ändå och jag minns detta som ett roligt sexuellt moment men ändå inte sexuellt. Som jag tror TS var ute efter. 

Svar på tråden Sexuella situationer men ändå inte