• Anonym (Klop)

Ni män som dejtat äldre kvinnor, pros and cons?

Hej! Har alltid dejtat yngre kvinnor än mig själv. Är själv 38 år. Jag träffade en ett år äldre kvinna än mig förra året, vi dejtade i nästan ett år men allt tog slut igår på Nyår, men det är en annan historia. Vårt sexliv var det jag tar med mig. Alltid upplevt en sådan lust från min sida, och hon var så otroligt sexig. Kan det ha med hennes ålder att göra? Vad säger ni män som dejtat äldre kvinnor, vilka är eventuella fördelar samt nackdelar?

• Svar på tråden Ni män som dejtat äldre kvinnor, pros and cons?
  • Fjäril kär

Du måste trolla om du på riktigt tycker att en jämnårig kvinna räknas som "äldre" och undrar om hennes lust beror på ålder?  

• Anonym (Ronny)
    Anonym (Klop) skrev 2025-01-01 16:47:59 följande:
    Ni män som dejtat äldre kvinnor, pros and cons?

Hej! Har alltid dejtat yngre kvinnor än mig själv. Är själv 38 år. Jag träffade en ett år äldre kvinna än mig förra året, vi dejtade i nästan ett år men allt tog slut igår på Nyår, men det är en annan historia. Vårt sexliv var det jag tar med mig. Alltid upplevt en sådan lust från min sida, och hon var så otroligt sexig. Kan det ha med hennes ålder att göra? Vad säger ni män som dejtat äldre kvinnor, vilka är eventuella fördelar samt nackdelar?

Är en jämnårig kvinna äldre? Är du en äldre man?
  • Anonym (Klop)
    Anonym (Ronny) skrev 2025-01-01 17:01:06 följande:
    Är en jämnårig kvinna äldre? Är du en äldre man?
    Hon är bokstavligt äldre än mig, nästan 2 år. Och eftersom jag är van att dejta yngre kvinnor blir frågan relevant för mig.
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (Klop) skrev 2025-01-01 17:18:11 följande:
    Hon är bokstavligt äldre än mig, nästan 2 år. Och eftersom jag är van att dejta yngre kvinnor blir frågan relevant för mig.
    Ni är jämnåriga. Fatta.
    Går du på högstadiet eller?
  • Anonym (H)

Kan inte svara då jag inte betraktar än 2 år äldre kvinna som äldre. När jag var 15 tyckte jag en 17 åring var äldre men inte sedan dess.

• Fjäril kär
    Hur mycket yngre?  
  • Anonym (Förstår)

Nästan 2 år äldre kvinnor är riktigt gamla. 

• Anonym (Ok)

Och de yngre tjejer du dejtat måste ha tyckt du var en gammal gubbe. 

Hon är i din ålder. 

• Tow2Mater

Att du upplevde hennes som så otroligt sexig kan ha med hennes ålder att göra - eftersom hon är jämngammal med dig, och du kanske äntligen mognat tillräckligt for att uppskatta jämngamla kvinnor?

• Motherinlaw

Varför kan ingen svara på frågan istället?

Jag träffade en tio år äldre kvinna under 5 års tid och det jag tog med mig var som ts säger sexet, aldrig haft så bra sex varken innan eller efter. Hon var omättlig, ville jämt och visade tydligt vad och hur hon ville. 

Saknar henne varje dag! 

• Anonym (A)
    Anonym (Förstår) skrev 2025-01-01 17:35:31 följande:

Nästan 2 år äldre kvinnor är riktigt gamla. 

🤣
  • Noname00
    Motherinlaw skrev 2025-01-01 23:06:12 följande:

Varför kan ingen svara på frågan istället?

Jag träffade en tio år äldre kvinna under 5 års tid och det jag tog med mig var som ts säger sexet, aldrig haft så bra sex varken innan eller efter. Hon var omättlig, ville jämt och visade tydligt vad och hur hon ville. 

Saknar henne varje dag! 

Men vad är 10år äldre, är 35,40, 50?
  • Anonym (F)

Hahahaha ETT ÅR ÄLDRE?!?! Skrattande

Kom igen när åldersskillnaden är minst tio år.

Fördelar: Äldre kvinnor är ofta känslomässigt mognare, vet vad de vill och är lugnare att ha att göra med.

Nackdelar: Om de inte har barn så kan det bli rätt bråttom...

Svar på tråden Ni män som dejtat äldre kvinnor, pros and cons?