Relationer värdelöst för män.
Vad vinner en man på att inleda en relation idag?
Kan inte svara för alla här. Men kan svara på vad jag erbjuder min karl och som jag vet att han uppskattar:
- regelbundet sex
- ömhet i form av pussar, kli i hans hår/nacke/rygg med mina långa naglar, massage osv
- ordentlig och lagad mat
- en kvinnlig energi som är något helt annat än det hans polare kan erbjuda honom
- någon som vill att han på riktigt ska bli en bättre version av sig själv
- ett syfte och något att göra då han har en roll/en funktion att fylla i mitt liv
Det finns säkert mer. Men kommer inte på mer just nu.
Män pratar ju knappt med varandra när de umgås, så han får någon att prata med. Bara där med den enda punkten får män ut en hel del av en relation med en kvinna.
Jag ger det jag själv får. Och nöjer mig endast med en like.
Skulle aldrig falla mig in att bli ihop med ett mansbarn som inte kan ta hand om sig själv eller sitt liv. Tänker inte heller agera husa åt ett mansbarn som inte klarar att laga mat ens. En normalbegåvad man lär sig sånt redan på högstadiet, på hemkunskapen närmare bestämt.
Män pratar ju knappt med varandra när de umgås, så han får någon att prata med. Bara där med den enda punkten får män ut en hel del av en relation med en kvinna.
Kan inte svara för alla här. Men kan svara på vad jag erbjuder min karl och som jag vet att han uppskattar:
- regelbundet sex
- ömhet i form av pussar, kli i hans hår/nacke/rygg med mina långa naglar, massage osv
- ordentlig och lagad mat
- en kvinnlig energi som är något helt annat än det hans polare kan erbjuda honom
- någon som vill att han på riktigt ska bli en bättre version av sig själv
- ett syfte och något att göra då han har en roll/en funktion att fylla i mitt liv
Det finns säkert mer. Men kommer inte på mer just nu.
Min man svarar; kärlek. Även trygghet, ha någon att dela saker med såsom resor etc.