• Anonym (Orolig)

V 4 och liten blödning

Jag är i v 4 och blev orolig nu ikväll efter toa besök.

jag satt mig och kissa, torka mig då var det inget konstigt, sen kände jag att jag behövde göra nr 2 också och samt att jag kissa lite till, 
    nör jag torkar mig så är det klar rött blod på pappret, 2-3 gången jag torka mig så var det rosa. 

vad händer? fler Som varit med om detta? 

orolig för missfall så klart 

• Svar på tråden V 4 och liten blödning
  • Hallonpaj89

Sitter i samma båt som du, 4+4 , har precis som du blött lite på papperet vid toabesök både igår och idag. Det är nog svårt att veta precis varför man blöder, för vissa är det ingen fara alls! 

när jag pratade med min mamma så sa hon att hon blödde sporadiskt första veckorna med båda sina graviditeter?så inte alltid farligt..

Jag killgissar att det nog är normalt så länge det inye börjar vara mycket riklig/gör ont! 

• Anonym (Orolig)

Åh, jag håller tummarna för dig också? 
    detta är inget kul. Visserligen barn nummer 7 här moch inte planerad men sååå önskad. 

jag fick rikligare blödning nu på morgonen med färskt blod. Hoppas att det går över men jag misstänker missfall tyvärr. 

jag har hunnit vänja mig vid tanken att vara gravid så både jag och mannen är lite ledsna. 

men vi ska inte måla fan på väggen än, får se om det avtar. 

jag blödde pyttelite dagen innan jag testade positivt också, kan vara när ägget fäster. 

med yngsta sonen blödde jag i vecka 8 lite grann, och han är 10 år idag 

håller tummar och tår för oss ❤️

• Anonym (Orolig)

Hallon paj, hur se din blödning ut och och minns din mamma hur hennes var? 

just nu är mitt klar rött med lite lumpar, men det rinner inte på som vid mens i bindan. Bara spår. 

• Haringenfantasinuheller

Jag hade en blödning när jag väntade min dotter.
    Det blödde mycket, mina jeans var helt blodiga och jag var säker på ett missfall men väl inne så kunde dom inte hitta något fel. Idag är hon 3år. Men det är klart att det är olika och att man blir orolig. Håller tummarna för att det inte är något speciellt.

• Anonym (Orolig)

Vad skönt att höra att det gick bra för dig❤️
    jag blöder ganska mycket nu, som en vanlig mens och har värk, tror inte detta sluta bra men jag får se. 

brösten spänner fortfarande men dem ju så länge hormonerna finns kvar. 

blödde du mycket mer än en dag? 

• Haringenfantasinuheller

Jag blödde i några dagar. Jag har såklart också haft några missfall genom åren och gjort en abort emot min vilja så jag vet den där känslan. Men har alltid tänkt att kroppen inte stöter bort något som är friskt (det har hjälpt mig i all hopplöshet)

Att få blödningar kan innebära missfall (och gör väl oftast det) men det kan också vara så att kroppen inte har förstått att den är gravid och inte ska blöda. 

Håller tummarna för dig! Massa kramar

Svar på tråden V 4 och liten blödning