Anonym (sddfc) skrev 2024-12-29 18:42:30 följande:
Min crush hackar min spotify
Han verkar ha hackat min spotify för kl 1 natten till den 10:onde så hade nån spelat låten Belong to you och då sov jag. Såg det i stats fm! Han har också varit inne på en instagram jag hade för jag har då ej följt kim kardashian och på en annan insta där hade nån följt halsey och senn nu senare en annan kardashian. Vet han ser den serien. Han hade lyssnat på en låt med halsey med på insta. För den musiken jag fick upp i min stats fm var presic hans musik smak dvs tove lo, sabina carpenter mm. Varför gör han så här?
Han har också spelat Forget the world med rene
USA111 skrev 2024-12-29 19:08:58 följande:
Nej kl 1 natten till den 10 hade jag låten Belong to you i min stats fm! Fått upp en massa dance musik vet han gillar dte och var bara hans musiksmak som tove lo, sabia carpenter 12 september
USA111 skrev 2024-12-30 18:30:46 följande:
Jasså är det du josef men dig är jag ej besatt i
Anonym (sddfc) skrev 2024-12-30 21:09:01 följande:
Nej det har jag ej men fick en massa mail häromdagen att nån försökt logga in
Anonym (sddfc) skrev 2024-12-30 21:09:43 följande:
Han hade spelat kl 1 natten på tisdagen den 10: belong to you med asot! varför skullehan va kär i mig som är skit ful
Anonym (sddfc) skrev 2024-12-30 21:12:44 följande:
Jag har ej följt Halsey på min ena instagram. Inte heller en i Kardashains famillj! Jag har inte heller lyssnat på en massa musik jag fick upp i stats fm i september. Det var den musiken han gillade bla tove lov, sabina carpenter mm. Inte jag lyssnat på och låtar som heter samma sak som mitt insta namn. Han hade också spelat forget about the world med rena när jag skrivit jag ville åka utomlands. han följer mig på min instagtam
Varför anonym på vissa inlägg?
Men med USA111 vet man ju aldrig.....