• Anonym (sddfc)

Min crush hackar min spotify

Han verkar ha hackat min spotify för kl 1 natten till den 10:onde så hade nån spelat låten Belong to you och då sov jag. Såg det i stats fm! Han har också varit inne på en instagram jag hade för jag har då ej följt kim kardashian och på en annan insta där hade nån följt halsey och senn nu senare en annan kardashian. Vet han ser den serien. Han hade lyssnat på en låt med halsey med på insta. För den musiken jag fick upp i min stats fm var presic hans musik smak dvs tove lo, sabina carpenter mm. Varför gör han så här?

Han har också spelat Forget the world med rene 

• Svar på tråden Min crush hackar min spotify
  • Anonym (Byt lösenord)

Byt lösenord på allt och välj alternativet "logga ut från alla ställen" eller vad det nu heter. 

Varför han gör det vet bara han. 

• Anonym (Man)

Känns lite kontrollerande. Fråga honom rakt ut. 

• Anonym (Americano)

Vet han ens vem du är? Kan ju lika gärna vara någon från din DV:

• Anonym (sddfc)

Nej de vet ej det de vet ej vad min crush har för musiksmak

• Anonym (sddfc)
    Anonym (Man) skrev 2024-12-29 18:53:53 följande:

Känns lite kontrollerande. Fråga honom rakt ut. 

Han ghostar ju sen man tappade hår pga av mjällexsem på insta
  • USA111

Nej kl 1 natten till den 10 hade jag låten Belong to you i min stats fm! Fått upp en massa dance musik vet han gillar dte och var bara hans musiksmak som tove lo, sabia carpenter 12 september 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (sddfc)

Va den jag gillar heter inte ens såååååååååååååååååååååååååååå!

• Anonym (Toker)

Hackat?

Låter skitmärkligt att medvetet börja följa kvinnliga artister och surfa runt på sådant på tjejens instragramkonto.

Låter snarast som att han använt en enhet du varit inloggad på utan att förstå det.

• Anonym (sddfc)
    Anonym (Toker) skrev 2024-12-30 18:35:04 följande:

Hackat?

Låter skitmärkligt att medvetet börja följa kvinnliga artister och surfa runt på sådant på tjejens instragramkonto.

Låter snarast som att han använt en enhet du varit inloggad på utan att förstå det.

Nej vi ses ju inte ens. Varit inne på en och följ en kardashians.
  • Anonym (sddfc)
    Anonym (Toker) skrev 2024-12-30 18:35:04 följande:

Hackat?

har han varit hemma hos mig när jag ej varit hemmma?
  • Anonym (Toker)
    Anonym (sddfc) skrev 2024-12-30 19:21:01 följande:
    har han varit hemma hos mig när jag ej varit hemmma?
    Jag har inte en susning om hur ert förhållande ser ut. Tycker bara att det verkar konstigt.

Men instagram och spotify är ju inget du bara "hackar". Har du gett honom dina lösenord? Har du fått meddelanden om att nya enheter har anslutit? Eller att en enhet har anslutits på en ny plats? För båda de tjänsterna skickar ut sådant.
  • Anonym (sddfc)

Nej det har jag ej men  fick en massa mail häromdagen att nån försökt logga in

• Anonym (sddfc)

Han hade spelat kl 1 natten på tisdagen den 10: belong to you med asot! varför skullehan va kär i mig som är skit ful

• Anonym (sddfc)
    Anonym (Toker) skrev 2024-12-30 20:20:36 följande:
    Jag har inte en susning om hur ert förhållande ser ut. Tycker bara att det verkar konstigt.

Men instagram och spotify är ju inget du bara "hackar". Har du gett honom dina lösenord? Har du fått meddelanden om att nya enheter har anslutit? Eller att en enhet har anslutits på en ny plats? För båda de tjänsterna skickar ut sådant.
    Jag har ej följt Halsey på min ena instagram. Inte heller en i Kardashains famillj! Jag har inte heller lyssnat på en massa musik jag fick upp i stats fm i september. Det var den musiken han gillade bla tove lov, sabina carpenter mm. Inte jag lyssnat på och låtar som heter samma sak som mitt insta namn. Han hade också spelat forget about the world med rena när jag skrivit jag ville åka utomlands. han följer mig på min instagtam
  • Raggartjejen
    Anonym (sddfc) skrev 2024-12-29 18:42:30 följande:
    Min crush hackar min spotify

Han verkar ha hackat min spotify för kl 1 natten till den 10:onde så hade nån spelat låten Belong to you och då sov jag. Såg det i stats fm! Han har också varit inne på en instagram jag hade för jag har då ej följt kim kardashian och på en annan insta där hade nån följt halsey och senn nu senare en annan kardashian. Vet han ser den serien. Han hade lyssnat på en låt med halsey med på insta. För den musiken jag fick upp i min stats fm var presic hans musik smak dvs tove lo, sabina carpenter mm. Varför gör han så här?

Han har också spelat Forget the world med rene 

USA111 skrev 2024-12-29 19:08:58 följande:

Nej kl 1 natten till den 10 hade jag låten Belong to you i min stats fm! Fått upp en massa dance musik vet han gillar dte och var bara hans musiksmak som tove lo, sabia carpenter 12 september 

USA111 skrev 2024-12-30 18:30:46 följande:

Jasså är det du josef men dig är jag ej besatt i

Anonym (sddfc) skrev 2024-12-30 21:09:01 följande:

Nej det har jag ej men  fick en massa mail häromdagen att nån försökt logga in

Anonym (sddfc) skrev 2024-12-30 21:09:43 följande:

Han hade spelat kl 1 natten på tisdagen den 10: belong to you med asot! varför skullehan va kär i mig som är skit ful

Anonym (sddfc) skrev 2024-12-30 21:12:44 följande:
    Jag har ej följt Halsey på min ena instagram. Inte heller en i Kardashains famillj! Jag har inte heller lyssnat på en massa musik jag fick upp i stats fm i september. Det var den musiken han gillade bla tove lov, sabina carpenter mm. Inte jag lyssnat på och låtar som heter samma sak som mitt insta namn. Han hade också spelat forget about the world med rena när jag skrivit jag ville åka utomlands. han följer mig på min instagtam

Varför anonym på  vissa inlägg?
    Men  med USA111  vet man ju aldrig.....

Svar på tråden Min crush hackar min spotify