Hur firar du Nyår?
Med vilka firar du Nyårsafton?
Skriv gärna kommentar
Med vilka firar du Nyårsafton?
Skriv gärna kommentar
Ingen, men det kunde jag inte rösta på.
Ingen alls. Har firat nyår själv de senaste 8 åren. Nu ska jag i alla fall utmana mig själv och fira nyår i en bivak jag själv grävt på fjället. Har med mig ordentligt med utrustning för att hålla värmen och lite gott att äta. Men det blir kallt!
Ingen alls. Har firat nyår själv de senaste 8 åren. Nu ska jag i alla fall utmana mig själv och fira nyår i en bivak jag själv grävt på fjället. Har med mig ordentligt med utrustning för att hålla värmen och lite gott att äta. Men det blir kallt!
Systern och hennes familj. De lagar maten, jag tar med (dyr) efterrätt.
Vi två tar det lugnt, äter lite och och vakar in det nyåret.
Jag firar med vänner. Om inte stanken av min nyårsklänning hinner ta kål 🥬 på mig innan tolvslaget (är allergisk mot parfym och klänningen var kraftigt parfymerad när jag öppnade paketet) så ser jag fram emot det 🥳