• Anonym (2025)

Hur firar du Nyår?

Med vilka firar du Nyårsafton?
    Skriv gärna kommentar

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur firar du Nyår?
  • Anonym (no one)

Ingen, men det kunde jag inte rösta på.

• Anonym (/)

Ingen alls. Har firat nyår själv de senaste 8 åren. Nu ska jag i alla fall utmana mig själv och fira nyår i en bivak jag själv grävt på fjället. Har med mig ordentligt med utrustning för att hålla värmen och lite gott att äta. Men det blir kallt! 

• Anonym (R)
    Anonym (/) skrev 2024-12-30 16:17:53 följande:

Ingen alls. Har firat nyår själv de senaste 8 åren. Nu ska jag i alla fall utmana mig själv och fira nyår i en bivak jag själv grävt på fjället. Har med mig ordentligt med utrustning för att hålla värmen och lite gott att äta. Men det blir kallt! 

Känner du dig mindre ensam då?
  • Anonym (Häftigt)

Wow! Det låter som ett spännande och ovanligt sätt att fira på!
  • Mayjel

Systern och hennes familj. De lagar maten, jag tar med (dyr) efterrätt. 

• Anonym (H)
    Anonym (R) skrev 2024-12-30 20:12:45 följande:
    Är du dum på riktigt? 
  • Anonym (Vi)

Vi två tar det lugnt, äter lite och och vakar in det nyåret.

• Eurydike

Jag firar med vänner. Om inte stanken av min nyårsklänning hinner ta kål 🥬 på mig innan tolvslaget (är allergisk mot parfym och klänningen var kraftigt parfymerad när jag öppnade paketet) så ser jag fram emot det 🥳

• Anonym (R)
    Anonym (H) skrev 2024-12-30 21:32:25 följande:
    Är du dum på riktigt? 
    Nej, är du?
  • Anonym (Mia)

Hur gick det? Lever du?
  • Anonym (Häftigt)
    Anonym (Mia) skrev 2025-01-01 10:47:42 följande:
    Hur gick det? Lever du?
    Jag är också nyfiken! Och smakade maten extra gott när du åt den ute? Den brukar ju gärna göra det 😋
  • Anonym (/)
    Anonym (Mia) skrev 2025-01-01 10:47:42 följande:
    Hur gick det? Lever du?
    Anonym (Häftigt) skrev 2025-01-01 11:38:42 följande:
    Jag är också nyfiken! Och smakade maten extra gott när du åt den ute? Den brukar ju gärna göra det 😋

Jodå jag lever även om än knappt. Jag var bra klädd och hade bra sovsäck och övrig utrustning men ändå var det fruktansvärt kallt! Jo det är alltid en annan känsla att äta när man är ute och det var riktigt gott. Men jag sov knappt något. Upptinad nu efter en riktigt lång varm dusch.
    Tack för att ni undrade!
  • Anonym (/)
    Anonym (R) skrev 2024-12-30 20:12:45 följande:
    Det var inte direkt syftet men det förstod väl inte du.
  • Anonym (Häftigt)
    Anonym (/) skrev 2025-01-01 17:41:48 följande:

Jodå jag lever även om än knappt. Jag var bra klädd och hade bra sovsäck och övrig utrustning men ändå var det fruktansvärt kallt! Jo det är alltid en annan känsla att äta när man är ute och det var riktigt gott. Men jag sov knappt något. Upptinad nu efter en riktigt lång varm dusch.
    Tack för att ni undrade!
    Härligt att höra att du lever och har tinat upp! Kan tänka mig att det är svårt att hålla värmen och lyckas somna, även om man har gjort allting rätt. Jag googlade hur man gräver en sådan övernattningsplats och det var spännande att läsa om. Nu får du sköta om dig ordentligt och unna dig lite extra sovmorgon imorgon! 😊
  • Anonym (Mia)
    Anonym (/) skrev 2025-01-01 17:41:48 följande:

Tack för att ni undrade!
    Bra jobbat! Vilken grej! Förstår att du frös ordentligt men vilken cool utmaning. Hoppas verkligen den kan hjälpa dig framåt.
  • Anonym (/)
    Anonym (Häftigt) skrev 2025-01-01 18:32:10 följande:
    Härligt att höra att du lever och har tinat upp! Kan tänka mig att det är svårt att hålla värmen och lyckas somna, även om man har gjort allting rätt. Jag googlade hur man gräver en sådan övernattningsplats och det var spännande att läsa om. Nu får du sköta om dig ordentligt och unna dig lite extra sovmorgon imorgon! 😊
    Anonym (Mia) skrev 2025-01-02 17:13:04 följande:
    Bra jobbat! Vilken grej! Förstår att du frös ordentligt men vilken cool utmaning. Hoppas verkligen den kan hjälpa dig framåt.

Tack! Vad trevliga ni är! Gott Nytt År på er!
  • Anonym (Häftigt)
    Anonym (/) skrev 2025-01-03 08:56:47 följande:
    Anonym (Mia) skrev 2025-01-02 17:13:04 följande:

Tack! Vad trevliga ni är! Gott Nytt År på er!
    Trevliga och nyfikna 😅 Gott Nytt År på dig!
Svar på tråden Hur firar du Nyår?