Seriös?
Hej
Jag är 32 år och min pojkvän är 26 år. Går det att lita att han är seriös med mig? Med tanken på att han är 5 år yngre. Vi har varit ihop i 3 månader.
Några fler här där kvinnan är äldre och det har lyckats?
Hej
Jag är 32 år och min pojkvän är 26 år. Går det att lita att han är seriös med mig? Med tanken på att han är 5 år yngre. Vi har varit ihop i 3 månader.
Några fler här där kvinnan är äldre och det har lyckats?
Tror ej det kommer lyckas för du verkar väldigt Osäker som person. Varför fråga detta på familjeliv, diskutera det med pojkvännen istället? Och 5 års skillnad är ej mkt som vuxen.
Tror ej det kommer lyckas för du verkar väldigt Osäker som person. Varför fråga detta på familjeliv, diskutera det med pojkvännen istället? Och 5 års skillnad är ej mkt som vuxen.
Finns inget som säger att en 26 åring inte skulle kunna vara lika eller mer mogen och seriös som en 32 åring. Beror mer på hur man levt sitt liv och vad man varit med om.
Känner tex en 38 åring som lever som han vore tonåring, och en 25 åring som är 2 barns förälder.
Den enda du ska lita på är dig själv. Ingen annan. Tillit är något annat. Kommunikation är a och o oavsett vad det gäller. Nu fokar du på åldersskillnaden. Hade det inte varit den har du sökt och hittat något annat. Bli trygg i dig själv. Prat med lillen. Undvik att kontrollera och bli klängig. Ge det tid. Det löser sig.