• Anonym (Marie)

Övergrepp av pojkvän?

jag och min pojkvän & några vänner till oss var ute på krogen på juldagen, vi hade det jättetrevligt & allting var bra. 
     när det är dags att börja röra sig hemåt uppstår bråk & tumult. vet inte om vad men jag upplever situationen obehaglig & väljer att gå med min tjejkompis hem istället, stannar hos henne till kl 6 på morgonen & då tar jag en taxi hem, förstår i efterhand att det kanske inte är det smartaste när man är i en relation, men på fyllan tänker man inte rationellt & jag ville bara distansera mig från bråket. 

När jag kommer hem blir jag anklagad för otrohet & blir kallad hora & alla möjliga fula ord av min pojkvän. 

försöker be om ursäkt & förklara situationen men han vägrar att lyssna & säger bara att jag är död för honom. 

tillslut så går jag och lägger mig i sängen, säger att jag är helt slut och att vi får prata mer senare, då säger han från ingenstans att jag ska suga av honom, säger att nej det vill jag inte, hans svar på det är att de inte spelar någon roll vad jag vill, det ska bara göras. han stoppar den i min mun mot min vilja.. säger flera gånger att jag inte vill. 
    tillsut tar han av mig mina trorsor och säger att han ska straff ta mig i röven, det är här jag får riktig panik över situationen och börjar gråta.. då slutar han. 
    han säger till mig ? var snäll då? 

nu i efterhand ber han om ursäkt och säger att det var dumt gjort av honom och att det aldrig kommer att hända igen, men hur ska man kunna lita på det? även om han slutade så är det sånt jävla övertramp, hur arg han än är har han inte rätt att utsätta mig för något sådant.. vet inte hur jag ska hantera detta alls.. hur ska man komma över att ens pojkvän i princip tänkte våldta en..
  • Svar på tråden Övergrepp av pojkvän?
  • Anonym (T)

Du ska be han dra åt helvete. Han är totalt respektlös i ord och handling. 

• Anonym (Sjukt)

Om du varit med om detta och inte förstår att du behöver avsluta omedelbart så är det tyvärr fel även på dig.

• Anonym (A)

Inte acceptabelt beteende att agera så.

• jaha2024
    Anonym (Marie) skrev 2024-12-28 18:26:42 följande:
    Övergrepp av pojkvän?
    jag och min pojkvän & några vänner till oss var ute på krogen på juldagen, vi hade det jättetrevligt & allting var bra. 
     när det är dags att börja röra sig hemåt uppstår bråk & tumult. vet inte om vad men jag upplever situationen obehaglig & väljer att gå med min tjejkompis hem istället, stannar hos henne till kl 6 på morgonen & då tar jag en taxi hem, förstår i efterhand att det kanske inte är det smartaste när man är i en relation, men på fyllan tänker man inte rationellt & jag ville bara distansera mig från bråket. 

När jag kommer hem blir jag anklagad för otrohet & blir kallad hora & alla möjliga fula ord av min pojkvän. 

försöker be om ursäkt & förklara situationen men han vägrar att lyssna & säger bara att jag är död för honom. 

tillslut så går jag och lägger mig i sängen, säger att jag är helt slut och att vi får prata mer senare, då säger han från ingenstans att jag ska suga av honom, säger att nej det vill jag inte, hans svar på det är att de inte spelar någon roll vad jag vill, det ska bara göras. han stoppar den i min mun mot min vilja.. säger flera gånger att jag inte vill. 
    tillsut tar han av mig mina trorsor och säger att han ska straff ta mig i röven, det är här jag får riktig panik över situationen och börjar gråta.. då slutar han. 

nu i efterhand ber han om ursäkt och säger att det var dumt gjort av honom och att det aldrig kommer att hända igen, men hur ska man kunna lita på det? även om han slutade så är det sånt jävla övertramp, hur arg han än är har han inte rätt att utsätta mig för något sådant.. vet inte hur jag ska hantera detta alls.. hur ska man komma över att ens pojkvän i princip tänkte våldta en..
    Man kan ju bli hur arg som helst att du lämnade din kille utan att säga till vart du skulle, men så gör man inte som han gjorde ändå. 

Vad är detta för kille? han har ju inga spärrar. är det en badboy kriminell? 
  • Anonym (Kia)

Packa dina saker och ta en taxi till din tjejkompis. GÖR SLUT. SE ALDRIG TILLBAKA.
    Om du stannar: Det där kommer hända fler gånger. 

• Anonym (Tjej)

Lämna. Bespara dig själv år av lidande

• molly50
    Anonym (Marie) skrev 2024-12-28 18:26:42 följande:
    Övergrepp av pojkvän?

Du ska lämna honom omedelbart!
    Även om du följde med din tjejkompis hem och inte hörde av dig så ursäktar det inte hans beteende efteråt.
    En normalt funtad person hade blivit orolig och undrat vart du hållit hus.
    Inte hotat med våldtäkt och utsatt dig för övergrepp.
    Gör slut och åk hem till din tjejkompis igen.
    Det finns inga ursäkter i världen för det han har gjort.
  • Anonym (My)

Lämna honom och anmäl honom! Att tvinga dig att ta den i munnen är våldtäkt bara det. Skriv ner alla detaljer så att du inte glömmer/förtränger. Berätta för en vän vad han har gjort. Spara konversationer på sms/dylikt. 

• Studentpappa

Hade jag fått veta att min dotter blivit utsatt för motsvarande hade karlsloken vaknat utan framtänder. 

Det är bara att be han fara åt helvete och allra helst anmäla honom. Gillra en fälla först och spela in honom när du pratar om det som hände. 

Ride it like you stole it
  • Anonym (Rob)

Snacka om stolpskott.  
    Sjuka aggressionsproblem och våldtäkt på dig fast du sa nej. 
    Säger som andra att det är nåt fel på dig om du inte lämnar detta stolpskott.

Svar på tråden Övergrepp av pojkvän?