• Anonym (Hjälp)

Han kom inte i mig…kan man bli gravid ändå?

Snälla någon hjälp!!! Jag har haft oskyddat sex (one night stand) för två veckor sedan (fertilitet också). Skulle egentligen ha fått min mens denna vecka. Jag är väl inte gravid? han kom inte i mig men vi hade sex många gånger den kvällen?.
    Hur stor är chansen att jag är gravid?
  • Svar på tråden Han kom inte i mig…kan man bli gravid ändå?
  • Anonym (Visst)

Chansen finns

• Anonym (Linda)

Är helt omöjligt för oss att svara på här. Det finns en liten chans/risk att du blivit gravid. Det är inte 100% säkert sex bara för att killen inte kom i dig. Gör ett graviditetstest så vet du. Gissa här leder ingenvart

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (Linda) skrev 2024-12-28 14:14:10 följande:

Är helt omöjligt för oss att svara på här. Det finns en liten chans/risk att du blivit gravid. Det är inte 100% säkert sex bara för att killen inte kom i dig. Gör ett graviditetstest så vet du. Gissa här leder ingenvart

Chansen är liten, menar du? 🙏
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (Visst) skrev 2024-12-28 14:11:14 följande:

Ja

Ja

Kan du utveckla lite mer? Jag är så jävla nojig!!! Känns inte heller som jag ska få min mens snart..! 
  • Anonym (Visst)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-12-28 14:28:28 följande:

Ja

Kan du utveckla lite mer? Jag är så jävla nojig!!! Känns inte heller som jag ska få min mens snart..! 

Du undrar om det finns en chans. Tror du vet att det finns en chans. Den finns alltid vid oskyddat samlag. 

Men det är ju som sagt bara att köpa ett test på apoteket, digitalt är dyrast men har hört att det även är allra säkrast.

Sen om du är gravid så har du ju två alternativ att välja på samt ha med i beräkningen att det kan bli missfall. 

• Anonym (Linda)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-12-28 14:25:22 följande:
    Chansen är liten, menar du? 🙏
    Har han inte kommit i dig är ju chansen mindre dock finns den alltid. Din mens är ju sen vilket kan betyda att du blivit gravid. Köp ett test. Finns på Ica eller coop. Är ingen här som kan svara på hur stor chansen är att du är gravid. 
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (Linda) skrev 2024-12-28 14:49:15 följande:
    Har han inte kommit i dig är ju chansen mindre dock finns den alltid. Din mens är ju sen vilket kan betyda att du blivit gravid. Köp ett test. Finns på Ica eller coop. Är ingen här som kan svara på hur stor chansen är att du är gravid. 
    Kan man testa så tidigt? Det har bara gått två veckor?
  • målvakten

Från två veckor efter utebliven mens kan du se att du är gravid med dagens gavtester.

If I offended you, you needed it.
Svar på tråden Han kom inte i mig…kan man bli gravid ändå?