Söker någon som också har relationsproblem.
Jag är gift och har två små barn med en man där vår relation är dålig.
Det var inte förrän jag fick barn som jag förstod hur svårt det är att lämna någon. Det spelar ingen roll vad andra säger, jag är inte redo att skiljas från mina barn halvtid. De är 4 år och 2 år bara.
Min man är väldigt respektlös mot mig, är arg jämt för inget och svär hela tiden. Jag vet att han är trött men det gör det inte okej. Han är hjälpsam med allt i hemmet och vi kan ha trevligt som en familj tillsammans men i övrigt. Utöver det är han helt ointresserad av någon fysisk kontakt. Han tycker en 20 sekunder kram är länge och säger att han inte har behov av mer. Jag är istället en person som är väldigt fysisk. Om jag blir ledsen så vill han aldrig trösta mig utan hans reaktion kan istället bli ilska, som att jag vill något om jag är ledsen. Han säger att han vet att han har dåligt humör och kort stubin men är inte villig att göra något åt saken.
Jag har försökt så länge och vi har bra stunder men det är absolut mer dåligt än bra. Jag har inte styrkan att lämna just nu. Allt jag vill är att ha en lugn och snäll man och jag är rätt bruten av det här.
Jag skulle behöva prata med någon som kanske är i samma situation, kvinna som man.