• Anonym (TS)

Försvunnen dejt

Den 11 december, för drygt två veckor sen, hade jag en dejt med en man som jag haft sporadisk kontakt med hela året. Vi hade en kort dejt i januari, och sen har han hört av sig ibland men jag har haft en annan. Dock hördes vi av nu i december och han kom hem till mig den 11 december. Han var väldigt respektfull och vi hade en bra dejt (sex).

Nästa dag skrev jag till honom på Kik och tackade för gårdagen. Inget svar. Sen såg jag att han inte loggat in på BC (där vi träffats) sen han var hos mig. Nu har det gått över två veckor och han har fortfarande inte loggat in på BC sen den 11 december, och på Kik står det att han varit 'offline for a while'.

Det här är alltså en man som då och då skrivit till mig och som alltid svarat på mina meddelanden samma dag. Det skulle vara konstigt nog om han aktivt valt att inte svara mig, eftersom han varit så angelägen om att ses, men att han dessutom inte loggat in alls och varit offline, det är riktigt mysko.

Jag har kollat polisens sida över brott, men inte hittat nåt relevant där. Har funderat på att ringa 114 14, ifall polissidan jag kollade på inte visar allt. Men jag vet hur det här låter. En dejt som sen ghostar en. Men jag är säker på att det här inte är det. Jag är helt enkelt lite orolig för honom, det KAN ju ha hänt nåt. Hur kan jag få reda på alla olyckor etc. i och runt Stockholm den 11-12 december?

• Svar på tråden Försvunnen dejt
  • Anonym (B)

Han har nog blockat dig . Du verkar besatt.

• Harnok

BC är till för one night stands. Han letar en ny tjej.

• Anonym (TS)
    Anonym (B) skrev 2024-12-27 16:11:15 följande:

Han har nog blockat dig . Du verkar besatt.

Jag har räknat med att bli helt missförstådd här, men hoppas ändå på nån som kan ge mig konkret information.

Jag är långt ifrån besatt. Jag skrev EN gång och då skrev jag 'tack för igår, hoppas du kom bra hem'.
  • Anonym (f)

Märkligt. Men även om han råkat ut för något är du inte anhörig...

• Anonym (kkkk)

Tror tyvärr att han fått det han ville, ligga. Nu är han vidare på nyare äventyr. Du har inget telefonnummer eller fullständigt namn?

• Anonym (Ditte)

Du var väl ingen han ville fortsätta träffa. Han såg ditt hem och han fick testligga med dig, sen gick han vidare...

Du är ghostad. 

Om han hängt sig i en snara så är det ändå inte ditt problem. 

• Anonym (TS)

Nu kan jag berätta att han skrev igår och sade att december brukar vara superhektisk och att han haft väldigt fullt upp. Och att han gillade vår träff.

Så nej, jag är inte ghostad och han är inte död. Det finns faktiskt fler nyanser än så här i livet, ni som bara ser det svartvita.

Däremot tycker jag ju att man hör av sig inom rimlig tid och tackar för träffen, särskilt om den var bra, men där är väl alla olika.

• Lynx123

Bra att han lever, men om han inte hade tid att svara förräns nu så är han onekligen inte särskilt mycket att satsa på. Men det vill du kanske ändå inte?

• Anonym (kkkk)

Hur hektisk man än har det så hinner man slänga iväg ett litet meddelande. 

• Anonym (TS)
    Lynx123 skrev 2024-12-28 20:13:55 följande:

Bra att han lever, men om han inte hade tid att svara förräns nu så är han onekligen inte särskilt mycket att satsa på. Men det vill du kanske ändå inte?

Nej precis, syftet för oss båda är casual kk. Men ja, man kan ju ändå slänga iväg ett "tack för senast" ändå, särskilt när vi nu efter ett år äntligen hade fått till det.
  • Anonym (Ditte)
    Anonym (TS) skrev 2024-12-28 15:23:36 följande:

Nu kan jag berätta att han skrev igår och sade att december brukar vara superhektisk och att han haft väldigt fullt upp. Och att han gillade vår träff.

Så nej, jag är inte ghostad och han är inte död. Det finns faktiskt fler nyanser än så här i livet, ni som bara ser det svartvita.

Däremot tycker jag ju att man hör av sig inom rimlig tid och tackar för träffen, särskilt om den var bra, men där är väl alla olika.

Så han gjorde dig så orolig att du startade en tråd i ett forum. 

Hade väl tagit 2 minuter för honom att skriva ett sms. 

Jättekonstigt!
Svar på tråden Försvunnen dejt