Har ni kvinnor kort kjol?
Har det med mode, humör att göra?
Har det med mode, humör att göra?
Helst inte. Hade en ganska kort klänning på mig när jag var på julbord för en vecka sen och det kändes obekvämt minst sagt. Fick dra ner kjoldelen varje gång jag reste mig för att hämta mer mat eller efterrätt.
Gillar verkligen inte tanken på att en klänning åker upp och vissa delar av strumpbyxorna ev. blir synliga. Det ger upphov till stress och obehag.
När jag beställde klänningen online så verkade den inte så kort på bilden heller. Lång klänning nästa gång. Så att knäna täcks åtminstone.
Vid rätt tillfällen, ja. Annars Nej!
Vid rätt tillfällen, ja. Annars Nej!
Helst inte. Hade en ganska kort klänning på mig när jag var på julbord för en vecka sen och det kändes obekvämt minst sagt. Fick dra ner kjoldelen varje gång jag reste mig för att hämta mer mat eller efterrätt.
Gillar verkligen inte tanken på att en klänning åker upp och vissa delar av strumpbyxorna ev. blir synliga. Det ger upphov till stress och obehag.
När jag beställde klänningen online så verkade den inte så kort på bilden heller. Lång klänning nästa gång. Så att knäna täcks åtminstone.
Använder inte kort kjol, använder inte kjol överhuvudtaget.
Kort, lång, mittemellan.
Kort, lång, mittemellan.
Med tanke på trådstartarens dumma svar till mig så är han bara ute efter nåt att dra i snabeln till. Runktråd-alert.
Jag har kort kjol ibland, för jag tycker att det klär mig. Inte musikantkjol givetvis, men ovanför knät.
Den som stör sig behöver inte titta.
Jag har kort kjol ibland, för jag tycker att det klär mig. Inte musikantkjol givetvis, men ovanför knät.
Den som stör sig behöver inte titta.
Runktråd.
Skärp dig ts.
Jag är inte kvinna utan man men vet hur syrran klär sig på somrarna när det är varmt och det är typ så här på badstranden och på stan i Kalmar och Öland.
OBS bilden är plockad från nätet och är en symbolisk bild.
Hemma går jag oftast i gympabyxor, shorts eller bara i trosorna. Nu vintertid utomus klär jag på mig rejält för att inte frysa dvs både varma tights och jeans. Går jag däremot på restaurang, pub eller nattklubb så blir det antingen aftonklänning, tajta (äkta) skinnjeans eller super kortkort klänning eller kjol med stringtrosor under. Ibland genomskinliga stringtrosor. Har jobbat som nakenmodell så jag vet vad som attraherar killar och tjejer. De flesta tycker jag klär mig sexigt fast vissa trista kvinnor tycker jag klär mig slampigt.