Kan snart 9-åring passa snart 3-åring när jag går och handlar?
Är lite sönderstressad nu dagen innan julafton , höggravid och ensam hela dagen med två barn pga min sambo (särbo på deltid pga jobb , pappa till yngsta och barnet i magen ) som jobbar långt bort.
Undrar vad ni tänker. Jag tänkte att jag ska handla sista julklapparna (redan handlat till barnen men till svärmor och mina föräldrar) och det ja behöver till julmaten med barnen men tänker om jag glömmer nånting och så måste overaller och allt på igen ..
Om det skulle hända , tror ni att storasyster kan passa lillebror i den åldern? Hon har passat förut när jag har varit i tvättstugan (bor i lägenhet). Vi bor ca 3-4 min från centrum så det borde ta max en kvart om jag bara ska handla nån grej. Är ju inte säkert att det behövs men det blir ett sånt projekt om jag har glömt något och så måste barnen med igen, är lite rädd för det. Storasyster har telefon och är ansvarsfull.
Vill gärna höra ärligt vad ni tänker , blir inte sur om ni säger att det inte är någon bra idé . Och förstår såklart att det är mitt ansvar men undrar ändå lite vad andra tänker.