• Anonym (Glenn)

Varför tror alldagliga kvinnor att de har en chans på hunkar?

Ser det här hela tiden, alldagliga, halvsöta, snygga och tom halvfula kvinnor som tror sig ha en chans på riktiga hunkar, kändisar, miljonärer och typer av män som kan få jättesnygga tjejer. Som bäst lyckas de bli något tillfälligt eller lågprioriterad kk, ibland inte ens det. Ibland med resultatet misandri.

Vad orsakar den här övertron på sin egen attraktionskraft? 

• Svar på tråden Varför tror alldagliga kvinnor att de har en chans på hunkar?
  • Anonym (M)

Precis, eller alldagliga män, kanske korta och arbetslösa, som tror de ska få en ung, smal kvinna. 

• Anonym (Glenn)
    Anonym (M) skrev 2024-12-23 06:35:27 följande:

Precis, eller alldagliga män, kanske korta och arbetslösa, som tror de ska få en ung, smal kvinna. 

Är ej arbetslös och vet att jag inte kan få en ung smal kvinna, men resten stämmer.
  • Lazzi

Jag som trodde man gick på känslor inte om kvinnan är smal eller mannen rik o vältränad 
    Men finns säkert såna som är trevliga med 

• Anonym (Äh)

Därför att många kvinnor har en härlig personlighet som väger upp för det yttre. Om en kvinna då vet att hon brukar anses attraktiv trots ett mediokert yttre så är det klart hon känner att även hon har en chans hos mer attraktiva män.

• Anonym (Miss me)

Och varför skulle dem inte kunna det??!!
    Jag har alltid varit den snyggare av oss ( i ett förhållande) och vänner har klumpigt sagt att mitt val av killar har förvånat dem, att de trodde att killen skulle vara en tiopoängare och inte med ett medioker utseende, kanske kortare och kanske lite för tunn!

Ja varför har det blivit så?
    Därför att kärleken och attraktionen inte bara är ytlig utan det finns hundratals anledningar till varför vi dras och attraheras till varandra. 

Som mycket ung är ytan viktigare än insidan men det ändras i flesta fall när man passerat en viss ålder.

• ClumsySmurf

det är ju inte samma sak
    det finns unga smala kvinnor som är alldagliga, korta och arbetslösa.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Glenn) skrev 2024-12-23 06:28:40 följande:

Ser det här hela tiden, alldagliga, halvsöta, snygga och tom halvfula kvinnor som tror sig ha en chans på riktiga hunkar, kändisar, miljonärer och typer av män som kan få jättesnygga tjejer. Som bäst lyckas de bli något tillfälligt eller lågprioriterad kk, ibland inte ens det. Ibland med resultatet misandri.

Många män tänker med kuken så det är ju bara att vänta på rätt tillfälle
    Det blir lite svårare för korta halvfula män som vill ligga med kvinnor som kan få jättesnygga män, kvinnor tänker inte lika mycket med fittan så de väntar på rätt tillfälle.
  • Anonym (Em)

Hur många kvinnor har den övertron på sin attraktionskraft egentligen? Det talas om som en sanning men jag har aldrig träffat nån. 

• Anonym (K)

Jösses vad snabbt någon kände sig träffad och kränkt.
  • nihka
    Anonym (Glenn) skrev 2024-12-23 06:28:40 följande:

Och hur ser man vad andra tror?

Vad orsaker den här överton på sin egen förmåga att se vad andra tror?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
Svar på tråden Varför tror alldagliga kvinnor att de har en chans på hunkar?