• Anonym (Fyg)

Vän eller kusin??

Vilket skulle kännas värst/jobbigast/hemskt för dig om ditt EX man sen 20 år vart tillsammans med nån av dom?

• Svar på tråden Vän eller kusin??
  • Anonym (C)

Skulle inte bry mig ett skit. Möjligen tycka att han kan jaga tag på kvinnor någon annanstans. Han är ett ex av en anledning. 

• Anonym (Mimmi)

Jag umgås inte med några av mina kusiner så dem kan han slita med hälsan.

Vänner vore betydligt värre.

• Anonym (Nja)

Jag skulle nog tycka att det var lite äckligt om han hade varit tillsammans med sin kusin.

• Anonym (Fyg)

Dock var fråga vilket av dom skulle vara "känsligaste" för dig vem av dom ex är med.

• Aniiee

Ex sen 20 år? Vem bryr sig vad ett ex gör 20 år efter man gjorde slut?

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Anonym (123)
    Aniiee skrev 2024-12-22 09:13:53 följande:

Ex sen 20 år? Vem bryr sig vad ett ex gör 20 år efter man gjorde slut?

Gissar att ts menade att hon var med exet i 20 år.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Fyg) skrev 2024-12-22 09:00:49 följande:

Dock var fråga vilket av dom skulle vara "känsligaste" för dig vem av dom ex är med.

Som andra säger, vem fan bryr sig vem ett ex kn*llar? Det borde inte vara ett dugg känsligt, så länge man slipper ha honom i sitt liv. Då får han väl kn*lla sin vän, sin kusin eller sin egen syster om han vill.
  • Dexter dot com

Om det är ett "bra" ex hade jag inte tyckt det var känsligt alls. Är det ett otrevligt ex hade jag ju inte velat att varken vän eller kusin fick honom på halsen.

• Anonym (123)

Min kompis trodde att hon var gravid... med mitt ex.

Jag hade inte jublat om hon fött mitt barns halvsyskon kan jag säga. Som tur var så var det falskt larm, och jag vet heller inte om hon hade behållit eller gjort abort.

Visste att hon var förtjust i mitt ex, exet och jag var också nära vänner och kompisen och exet hamnade i säng i samband med en fest.
    Erkänner att ddet kändes konstigt, även om det inte var någon svartsjuka med i bilden.

..............

Angående ts då, jag ser hellre min kusin med ett ex än en vän.

• Anonym (Fyg)

Nej,
    Men för att jag inte ville nämna så har vi gemensamma barn. Och dock 3/4 vill inte träffa sin pappa.

Men för att ni ska få hela bilden så kommer jag skriva vett inlägg.
    Dock blir det långt!

• Aniiee
    Anonym (123) skrev 2024-12-22 09:18:15 följande:
    Gissar att ts menade att hon var med exet i 20 år.
    Jo, jag tror också att det var vat TS menade. Piken var förhoppningsvis inte för fin...
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
Svar på tråden Vän eller kusin??