Vän eller kusin??
Vilket skulle kännas värst/jobbigast/hemskt för dig om ditt EX man sen 20 år vart tillsammans med nån av dom?
Vilket skulle kännas värst/jobbigast/hemskt för dig om ditt EX man sen 20 år vart tillsammans med nån av dom?
Skulle inte bry mig ett skit. Möjligen tycka att han kan jaga tag på kvinnor någon annanstans. Han är ett ex av en anledning.
Jag umgås inte med några av mina kusiner så dem kan han slita med hälsan.
Vänner vore betydligt värre.
Har inget emot någon av mina ex så det skulle kanske mest vara roligt.
Jag skulle nog tycka att det var lite äckligt om han hade varit tillsammans med sin kusin.
Dock var fråga vilket av dom skulle vara "känsligaste" för dig vem av dom ex är med.
Ex sen 20 år? Vem bryr sig vad ett ex gör 20 år efter man gjorde slut?
Ex sen 20 år? Vem bryr sig vad ett ex gör 20 år efter man gjorde slut?
Dock var fråga vilket av dom skulle vara "känsligaste" för dig vem av dom ex är med.
Om det är ett "bra" ex hade jag inte tyckt det var känsligt alls. Är det ett otrevligt ex hade jag ju inte velat att varken vän eller kusin fick honom på halsen.
Min kompis trodde att hon var gravid... med mitt ex.
Jag hade inte jublat om hon fött mitt barns halvsyskon kan jag säga. Som tur var så var det falskt larm, och jag vet heller inte om hon hade behållit eller gjort abort.
Visste att hon var förtjust i mitt ex, exet och jag var också nära vänner och kompisen och exet hamnade i säng i samband med en fest.
Erkänner att ddet kändes konstigt, även om det inte var någon svartsjuka med i bilden.
..............
Angående ts då, jag ser hellre min kusin med ett ex än en vän.
Nej,
Men för att jag inte ville nämna så har vi gemensamma barn. Och dock 3/4 vill inte träffa sin pappa.
Men för att ni ska få hela bilden så kommer jag skriva vett inlägg.
Dock blir det långt!