• Anonym (julle638)

Råkade ringa ex av misstag - vad göra?

Jag satt inne och scrollade gaaamla konversationer i diverse sociala medier. Borde ha insett direkt att det var en dålig idé för mig och mina fumliga fingrar ? för plötsligt råkar jag ringa upp ett gammalt ex som jag blev heartbroken av för ett antal år sedan (och inte har kontakt med idag). 

Klickade såklart bort samtalet direkt. I appens samtalslista (whats app) står detta inte med under utgående samtal. Däremot syns samtalet i mobilens vanliga samtalslogg. 

Nu är jag förvirrad. Har samtalet gått fram eller inte? Kan jag ha sån tur att det avbröts i tid?

Det är känsligt för mig att kontakta honom, så kan det här passera honom obemärkt är jag tacksam. Dock vill jag inte att han efter X antal år ska ha ett okommenterat missat samtal från mig. 

Så ja, vad göra? 

• Svar på tråden Råkade ringa ex av misstag - vad göra?
  • Anonym (C)

Du ska inte göra ett skit. Varför har du ens numret och ev konversation kvar efter flera år. Tror inte han kommer att beta och ringa. Han har troligen inte ens ditt nummer kvar. Sitt lugnt i båten. 

• Anonym (julle638)
    Anonym (C) skrev 2024-12-21 19:55:31 följande:

Du ska inte göra ett skit. Varför har du ens numret och ev konversation kvar efter flera år. Tror inte han kommer att beta och ringa. Han har troligen inte ens ditt nummer kvar. Sitt lugnt i båten. 

Hoppas det stämmer och att han inte gör närmare efterforskning.. Jag har inte raderat några konversationer alls i sociala medier-apparna (och ju mer åren går börjar det bli många gamla som man inte borde gräva i, då blir det såhär pinsamt). 
  • Anonym (C)

Äsch då. Händer även den bäste. Ingen biggi. Det går fint det här. 

Svar på tråden Råkade ringa ex av misstag - vad göra?