• Anonym (sex)

sex

Ligger med mitt ex mellan varven, dock tänder jag inte på honom längre så sexet för mig är mekaniskt och vanemässigt. Jag onnar hellre men känner att vår relation som vi har den i dag kräver sex ibland. Alltså äta kakan och ha den kvar. Samtidigt saknar jag att ha sex med någon på riktigt, någon som man är sjukt kåt på. Vad göra? Sabba relationen eller fortsätta?

• Svar på tråden sex
  • Fiona M

Varför vill du vara kk med nån du inte tänder på och sexet är dåligt?

• Anonym (sex)

För att behålla vår relation, vi har barn i hop och han vill endast umgås om  vi har en sexuell relation. och som jag skrev så äter jag kakan och har den kvar. Saknar dock sex som det kan vara när man tänder sjukt på nån

• Anonym (Kimchi)

Men lägg av med det där. Du är ju hans knulldocka. Om du inte ställer upp hotar han med represalier. Vad är det för karl? Visst fattar jag att du vill ha en relation med attraktion och lust. Klart du ska sträva efter det. Antar att du är singel. Är han det också? Annars får du fråga vad hans flickvän tycker om att han knullar exet bara för att han kan. Dessutom om exet inte vill. Nej fy! Stå upp för dig själv och låt dig inte utnyttjas så grovt. 

• Freddie K

Bara för att ni har barn ihop så betyder inte det att ni måste ha sex. Bättre om du hittar någon som du trivs med och har bra sex med.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (M)

Varför kan du inte skaffa någon att ha sex med utöver honom? Förbjude han det och du känner att du måste göra som han vill annars umgås han inte med dig? 

• Anonym (Klipp)

Tror det bästa du kan göra är att göra slut helt. Klipp och gå vidare. Det blir ju svårt för dig att träffa någon ny som du kan bli riktigt lycklig med, om du fortfarande hänger kvar vid ditt ex.

• Fiona M
    Anonym (sex) skrev 2024-12-21 00:57:02 följande:

För att behålla vår relation, vi har barn i hop och han vill endast umgås om  vi har en sexuell relation. och som jag skrev så äter jag kakan och har den kvar. Saknar dock sex som det kan vara när man tänder sjukt på nån

Måste du umgås med honom?
    Ja, ni behöver kunna kommunicera kring barnen, men ni måste ju inte umgås som familj utan han ansvarar för sina veckor, du för dina.
Svar på tråden sex