• Anonym (?)

Dejta en kille från Iran?

En man från Iran har jag börjat dejta här i Sverige. Är svenska.
    Han är supersnäll.

Han berättade att han varit gift med en svenska. De gifte sig snabbt i Turkiet sedan skilde de sig snabbt.

Han berättade att han kan ej åka till Iran till sin släkt då han har slagit ner flera män av ilska och fått böter av regimen där för det.

Han är så snäll och äger en lägenhet här i Sverige så det är svårt att tro att han han gjort sådant.

• Svar på tråden Dejta en kille från Iran?
  • Anonym (?)

Dessutom vill han få orgasm i mig så att jag blir med barn. Han talar enbart engelska men bott här i 5 år.

• Anonym (100 gånger gillt)

Det är svårt att tro på vad folk säger. Att de man tror sig känna har enormt märkliga hobbys och hur de borde...

• Meddelande borttaget
  • Anonym (?)
    Anonym (100 gånger gillt) skrev 2024-12-20 22:54:46 följande:

Det är svårt att tro på vad folk säger. Att de man tror sig känna har enormt märkliga hobbys och hur de borde...

Vad menar du med det? 

Jag dejtade en kille från dubai men jag kunde inte googla hur man åkte dit så det blev bara torrt

Sen var det engelskmännen som alla var från iran men samma problem där

• Aliona

Är inte riktigt säker på vad din fråga är, men om det handlar om att han är iranier så finns det iranier som är extremt religiösa och konservativa och så finns det de som är liberala och otraditionella, med värderingar och livvstil likt vår. Man får helt enkelt prata, det brukar ge sig ganska snabbt om man pratar om politik och kultur. 

Däremot låter det väldigt oroväckande att han har varit aggressiv. Jag tänker att man bör vara väldigt, väldigt vaksam med personer med våldsamt förflutet. 

• Anonym (?)
    Aliona skrev 2024-12-20 22:59:56 följande:

Är inte riktigt säker på vad din fråga är, men om det handlar om att han är iranier så finns det iranier som är extremt religiösa och konservativa och så finns det de som är liberala och otraditionella, med värderingar och livvstil likt vår. Man får helt enkelt prata, det brukar ge sig ganska snabbt om man pratar om politik och kultur. 

Däremot låter det väldigt oroväckande att han har varit aggressiv. Jag tänker att man bör vara väldigt, väldigt vaksam med personer med våldsamt förflutet. 

Han är liberal och emot regimen. 

Men han har stora händer och har smockat ner män i Iran.

Han vill ha barn med mig. Jag är äldre. Vi har känt varandra i 4 veckor. Presenterat mig digitalt för sin familj som bor i Iran etc. 

• Aliona
    Anonym (?) skrev 2024-12-20 22:54:18 följande:

Dessutom vill han få orgasm i mig så att jag blir med barn. Han talar enbart engelska men bott här i 5 år.

Du tycker inte att det är ett varningstecken? Hur reagerar han när du inte låter honom komma i dig? 
  • Aliona
    Anonym (?) skrev 2024-12-20 23:02:09 följande:

Han är liberal och emot regimen. 

Men han har stora händer och har smockat ner män i Iran.

Han vill ha barn med mig. Jag är äldre. Vi har känt varandra i 4 veckor. Presenterat mig digitalt för sin familj som bor i Iran etc. 

Det är väldigt underligt att han vill gå så snabbt fram.

Svar på tråden Dejta en kille från Iran?