-
-
Svar på tråden Böja röka som vuxen
-
du rökte med din unga dotter?
-
Ja ja hon e 19år så kan vara fel men jag gör det bler mamma redan vi 16år nu e det min tid och vara ungAnonym (d) skrev 2024-12-20 14:02:03 följande:
du rökte med din unga dotter?
-
nej det inte din tid att vara ung. Du blev gravid, du behöll barnet och du avtalade bort din ungdom. Nu är du förälder. Alltid och för alltid.
men, till den faktiska frågan. Det kommer komma fram ändå tids nog. Gå bara ut med henne. Skäms du för mycket så rök inte under tiden ni träffar mamma. Inte svårare än så. -
Kan in låta bli och röka där tro jag under 10 dag När mamma röker med. Även om jag ta snus på jobbet om ingen anna röker så kan jag inte låta bliAnonym (Hm) skrev 2024-12-20 14:54:12 följande:
nej det inte din tid att vara ung. Du blev gravid, du behöll barnet och du avtalade bort din ungdom. Nu är du förälder. Alltid och för alltid.
men, till den faktiska frågan. Det kommer komma fram ändå tids nog. Gå bara ut med henne. Skäms du för mycket så rök inte under tiden ni träffar mamma. Inte svårare än så.
-
Och nu är dottern vuxen och ts är fri att leva som hon önskar. Även om rökning kanske inte var det bästa valet så har ingen fortfarande med det att göra.Anonym (Hm) skrev 2024-12-20 14:54:12 följande:
men, till den faktiska frågan. Det kommer komma fram ändå tids nog. Gå bara ut med henne. Skäms du för mycket så rök inte under tiden ni träffar mamma. Inte svårare än så.
Eller hänger du din mamma i hasorna och gnäller över hennes val i livet? Dvs om du är äldre än tolv, som du beter dig som? -
Anonym (Hm) skrev 2024-12-20 14:54:12 följande:
Jag tycker att ingen ska röka då det förpestar vår luft.
Men nej man är ej mamma med massa krav kring barnen efter att barnen är myndiga. Då har barnen eget ansvar över sina liv.
-
Hon är bara 35, hon fick barn som 16 åring. Ska hennes liv bara gå Ut på att vara mamma livet ut?! När barnen är myndiga har de ansvar över sig själva.Anonym (Hm) skrev 2024-12-20 14:54:12 följande:
Går du som vuxen efter din mamma och blir påverkad av hennes livsval? -
Skaffa en vape.Anonym (Dumtval) skrev 2024-12-20 16:04:23 följande:Kan in låta bli och röka där tro jag under 10 dag När mamma röker med. Även om jag ta snus på jobbet om ingen anna röker så kan jag inte låta bli
-
Jag är också BARA 35 och det är inte så bara! Vid den här åldern bör man kunna stå för sina val Inför sina föräldrar. Dessutom nej, hennes liv ska inte bara gå ut på att vara mamma, men meningen Nu är det min tid att vara ung bör väl knappast förknippa med att smygröka?Mia448 skrev 2024-12-20 16:55:03 följande:Hon är bara 35, hon fick barn som 16 åring. Ska hennes liv bara gå Ut på att vara mamma livet ut?! När barnen är myndiga har de ansvar över sig själva.
Går du som vuxen efter din mamma och blir påverkad av hennes livsval? -
Hahahahahahahhah nejduAnonym (Dumtval) skrev 2024-12-20 14:12:17 följande:Ja ja hon e 19år så kan vara fel men jag gör det bler mamma redan vi 16år nu e det min tid och vara ung