• Dr Oetker med enfas

Hur skaffa 60+ kk/fwb?

Jag har så länge jag minns alltid dragit mig erotiskt mot äldre kvinnor, skolfröknar, polares morsor, ja ni vet, den grejen. Mina parters har alltid varit i samma ålder eller äldre än mig själv. Yngre fruntimmer har aldrig intresserat mig på något sätt. 
    Jag har mestadels haft långa partnerrelationer och varit singel endast i korta perioder så jag har aldrig riktigt prövat på dating-livet eller att ligga runt under längre perioder. Nu är jag lyckligt skild och tvåbarnsfar och känner att jag börjar bli så gammal (närmar mig 50) att jag inte har mycket tid kvar för att göra verklighet av min gamla fantasi att skapa erotik med någon som är en bit äldre än mig själv. 
    Mitt ideal är väl typ en random kvinna man ser på stan, fixat hår, den äldre skolans klädideal, helst från övre medelklass eller så. Man ser dom ju hela tiden, men de man skulle råka på ute i vimlet verkar oftast lite alkade och för risiga på något sätt. 
    Sen är ju problemet att jag mer söker en kk/fwb-situation där vi båda är intresserade att njuta av sex, jag vill definitivt undvika att starta en romantisk relation där hon använder sex för att hon egentligen förväntar sig ett normalt förhållande. 
    För mig är det alltså viktigt med öppna kort, att båda har en verklighet utanför förhållandet men samtidigt kan ta det bästa av njutningstillfällena. 
    Jag ser bra ut och har inget problem att träffa kvinnor annars, men jag vet att ett eventuellt förhållande med en presumtiv drömkvinna inte hade särskilt mycket chans till livskraft, därmed inte sagt att jag inte vill pröva det, sålänge båda förstår förutsättningarna.
    Så, mitt problem är väl att den tänkta drömkvinnan sannolikt inte hänger på dating-siter, jag gissar att dom som gör det är ute efter något mer klassiskt förhållande. Jag vill ogärna harva runt på sexpartner-siterna för jag gissar att de kvinnorna är åt andra hållet på något sätt, trasiga liksom. 
    Har någon input till mig?
  • Svar på tråden Hur skaffa 60+ kk/fwb?
  • Anonym (Larry)

Gå med i en förening, ett politiskt parti, en sångkör eller annat som ger sociala kontakter. Spana in utbudet och börja flörta.

• Dr Oetker med enfas
    Anonym (Larry) skrev 2024-12-19 09:46:11 följande:

Gå med i en förening, ett politiskt parti, en sångkör eller annat som ger sociala kontakter. Spana in utbudet och börja flörta.

Ja, det är ju det jag försöker förklara. Jag vill ju försöka gå mot ett (ömsesidigt givande) förhållande som är kopplat till sex. Jag har svårt att se att jag hittar så många sådana när jag sitter och fikar efter körträningen. Det är ju dessutom viktigt för mig att inte låta påskina att det är ett normalt romantiskt förhållande jag är ute efter.
  • Anonym (Goderafton)

Tänker att du inte hunnit prova något ännu så då är det svårt utesluta möjligheterna Det enda du behöver göra om du tex använder en dejtingsida/app är att bara vara tydlig med vad du söker och vad du inte kan binda upp dig på. 

• Anonym (Milf Hunter)

Förstår vad du menar, finner själv attraktion i äldre kvinnor (föredrar dock också yngre).

Vi har tex några på jobbet.
    En kvinna bla, 60 år bra kropp syns att hon inte tillhör kategorin som lägger på dig trots barn och ålder.

Har kurvor en rikigt fin midja sommartid har hon öven en kortare tröjor som visar någon cm hud på magen, det syns att hon tränar vilket hon gör.
    Har ibland lätt uringat som ger en glimt av henna stora naturliga runda bröst från vissa diskreta vinklar,

Hon ställde upp disk på översta hyllan och fick stå på tå i sina snikers och hennes korta tröja  åka upp när hon sträckte på sig, henne midja å svank blottades, troligt sexigt, tom magen så bra ut även om det var lite hull som man har när man är i den åldern.

Finns även en karriärskvinna runt 55som går i mycket kavajer men även vanliga kläder, otroligt vackert hår ung stil på frisyr i kombination med fint ansikte, ögon och läppar kombinerat med en otrolig charm.

Det här är en som troligtvis var en riktig kalaspingla redan från tonåren och har nog idag inga problem att attrahera yngre män.

• Anonym (Larry)
    Dr Oetker med enfas skrev 2024-12-20 15:56:45 följande:
    Ja, det är ju det jag försöker förklara. Jag vill ju försöka gå mot ett (ömsesidigt givande) förhållande som är kopplat till sex. Jag har svårt att se att jag hittar så många sådana när jag sitter och fikar efter körträningen. Det är ju dessutom viktigt för mig att inte låta påskina att det är ett normalt romantiskt förhållande jag är ute efter.
    Körerna har kallats Sveriges största kopplerirörelse. Jag träffade första frun så, och har sett många andra par bildas mellan sopran/alt och tenor/bas.
Svar på tråden Hur skaffa 60+ kk/fwb?