Impotens - Han vägrar söka hjälp
Träffat en man i snart ett år, han 42 år och jag 31 år. När vi började fatta tycke för varandra så sa han att han ville att vi skulle gå långsamt fram vad gäller den sexuella biten. För honom så innebär sex en djupare relation och kärlek, ett bevis på att man älskar varandra. Jag hade inga problem med att vänta, däremot var vi båda överens om att sex är en viktig del i en kärleksrelation. Vi inledde en fantastisk period av dejtande och blev kära.
När det väl var dags för oss att gå hela vägen så gick det inte. Han fick knappt upp den och kunde inte hålla ståndet när det väl gick. Jag trodde att han kanske var nervös eftersom det var första gången men flera försök senare så går det fortfarande inte. Han kan få upp den, framförallt under förspel men den slaknar direkt.
Först ville han inte alls prata om det, blev arg och irriterad. Men jag sa "Vi som kan prata om precis allting annat borde kunna prata om det här med!". Tydligen har han haft detta problem under en lång tid och flera förhållanden har crashat på grund av det. Det var därför han ville att vi skulle vänta med sex då han inte ville att jag skulle döma honom för tidigt.
Men han vägrar söka hjälp! har föreslagit nät doktor och allt möjligt men han menar att han är skapt såhär ...jag vill bara att han ska sätta på mig! Och detta försvårar sannerligen våra chanser till framtida barn.
Fler med samma problem?