Vad tänker ni tjejer när ni ser en ordningsvakt gå förbi?
Blir ni varma därnere eller känner ni bara respekt? Känner ni er trygga? Tycker ni att ordningsvakter är sexiga?
Blir ni varma därnere eller känner ni bara respekt? Känner ni er trygga? Tycker ni att ordningsvakter är sexiga?
Min son är ordningsvakt, jag känner en trygghet när ni finns i närheten.
Dock ska sonen lägga ner vaktandet nu, för familjens skull. OCh jag är bara lättad, det yrket är för riskfyllt.
Hade inte satsat på en man med ett riskfyllt arbete öht. Orkar inte oroa mig längre nu när ungarna är stora.
Ingenting. Finns redan en tråd om detta, läs den
Min pappa var väktare i många år. Jag tänker inget särskilt när jag ser en sån
Min son är ordningsvakt, jag känner en trygghet när ni finns i närheten.
Dock ska sonen lägga ner vaktandet nu, för familjens skull. OCh jag är bara lättad, det yrket är för riskfyllt.
Hade inte satsat på en man med ett riskfyllt arbete öht. Orkar inte oroa mig längre nu när ungarna är stora.
Ingenting. Finns redan en tråd om detta, läs den
Min pappa var väktare i många år. Jag tänker inget särskilt när jag ser en sån
Nej inget särskilt sexigt med ordningsvakter i mina ögon.
Om jag ser en väktare så går jag en annan väg och låtsas som att jag inte såg. Jag vill inte bli misshandlad och våldtagen igen. Igen. Igen.
På grund av tidigare erfarenhet tänker jag att de är drägg som inte kommit in som polis, som gärna utnyttjar den lilla makt de har.
Jag går absolut inte igång på ordningsvakter men däremot är det väl bra att de finns i vissa sammanhang när det behöver styras upp lite runt folk.
När jag bodde i Skåne var det ett gäng ordningsvakter som gav sig på kvinnor på krogen utan anledning och nyligen blev en kille misshandlad av ordningsvakter till den grad att han fick en öppen fraktur. Jag har ingen större respekt för ordningsvakter och jag tycker definitivt inte att de är sexiga.
På grund av tidigare erfarenhet tänker jag att de är drägg som inte kommit in som polis, som gärna utnyttjar den lilla makt de har.
Ingenting, förmodligen så ser jag inte ordningsvakten oavsett vilket kön denne har
Känner ingenting förutom trygghet.
Känner mig otrygg och rädd. Håll er undan ensamma tjejer, ni är läskiga och inger allt annat än trygghet och förtroende.
Inget speciellt.
Ser er endast som lågutbildade ofta uppblåsta typer med självhävdelsebehov som tror att uniformen ger er frikort att behandla människor som skit. Uppväxt i Sthlm innerstad och dessvärre sett för mycket av er för att känna någon som helst trygghet. Bara din fantasi om att du tror att du är sexig i din uniform säger en hel del. Finns absolut inget sexigt med någon i den uniformen. Svårt att tro att någon kvinna skulle tycka det.