• Anonym (Hejpådig)

Osexigt med kvinnor som röker

I mitt jobb som ordningsvakt ser jag att många tjejer röker och det ser så jävla osexigt ut. Varför röker ni och förstör era kroppar? Luktar skit gör ni också.

• Svar på tråden Osexigt med kvinnor som röker
  • Anonym (J)

Hur många trådar ska du göra? 

• Anonym (Hejpådig)
    Anonym (J) skrev 2024-12-18 05:29:31 följande:

Hur många trådar ska du göra? 

Hur många dumma frågor ska du ställa?
  • Anonym (Alla är olika)

1. Tjejerna existerar inte för att du ska tycka de är sexiga och behaga dig under ditt jobb. Jag (en kvinna) jobbar i ett mansdominerat yrke, har jag tur ser jag någon sexig man vart 10:ende år. Jag tycker verkligen inte du ska klaga på att det finns några få tjejer som inte är sexiga för att de röker. Du är galet bortskämd med sexiga personer helt enkelt eftersom nästan ingen röker idag. Så att du skulle gnälla över detta är konstigt om det inte vore därför att.
    2. Det finns mycket värre konsekvenser för dem själva av att de röker än att du tycker tjejerna luktar äckligt. Du kan inte ens jämföra konsekvenserna av att de riskerar att dö för tidigt med att du tycker de luktar äckligt när de går förbi dig i max en minut. Dessa tjejer kanske får barn eller har föräldrar att ta hand om och försörja men du oroar dig för att de luktar äckligt.
    2. Hur gammal är du? Sist någon framförde detta argument för att jag ska sluta röka var en gammal gubbe på 90-talet. Dags för pension kanske?

Svar på tråden Osexigt med kvinnor som röker