• Anonym (Oatt)

Oattraktiva personligheter.

Vad tycker du är en oattraktiv personlighet  hos en potentiell partner.? 

För mig är en av det oattraktivaste någon som är för bekväm och lat. Någon som inte rör sig mer än ett måste, som ser rörelse som något onödigt, som tar buss/bil /kollektivtrafik framför att gå eller cykla. Har du inga fysiska men så borde du lätt kunna gå minst 2 km utan problem och helst uppemot 1 mil om det skulle vara så. Även om man inte var dag skulle gå den sträckan så ska du åtminstone ha den konditionen att klara det. 

En lätt överviktig person som har viljan och orken till att röra sig är mer attraktiv än en smal som anser det som onödigt ont. 

• Svar på tråden Oattraktiva personligheter.
  • Anonym (Elsa)

Snåla personer samt överdrivet givmilda (är givmilda för att glänsa ) 

Personer som har det stökigt och smutsigt hemma.

Personer som hävdar sig sig själva genom att tala om hur bra dom är. 

• Anonym (Granbarr)

Personer som saknar självinsikt,  empati och sympati . Såna personer är överlag oerhört odrägliga egon så det beteendet är sjukt osexigt. 

• Anonym (Jodå)

Folk som godhetsknarkar.

• Anonym (Elsa)
    Anonym (Jodå) skrev 2024-12-17 18:24:21 följande:

Folk som godhetsknarkar.

Usch värsta sorten
  • Anonym (U)

Oansvariga människor. Ansvarslöshet är barnsligt och omoget.

• McIris

Människor utan humor. Människor som bara pratar själva, om sig själva och inte är intresserade av andra. Människor med sunkiga åsikter.

• Anonym (Alfahane+ cuck)

Det är två personligheter jag finner väldigt oattraktiva.

• Anonym (Alfahane+ cuck)

Det är två personligheter jag finner väldigt oattraktiva.

• Anonym (Jodå)

Woke - woke är humorlösa människors hämnd på människor med humor.

• Anonym (V)

Personer som ständigt klagar på andra och kommenterar andra negativt och pratar skit om andra, och som inte ser sina egna tillkortakommanden och brister. Det är nog det mest oattraktiva personlighetsdraget som finns enligt mig, mycket för att det beror på en inre osäkerhet och otillräcklighet hos personen som ständigt måste klanka ner på andra. Osäkerhet i sig är oattraktivt. 

• Anonym (Mekaniska verkstaden)

-En person som inte tar ett eget ansvar utan skyller ifrån sig på annat eller andra, någon som lider men känner sig oförmögen att ändra något, trots att det finns alla möjligheter att förändras men det ska skyllas på annat.

-En person med dålig hygien

-En person med alltför starka åsikter inom något ämne. Typ politik eller religion, men kan även vara andra ämnen. Inte att förväxlas med en nördig hobby eller liknande, sånt är attraktivt.

• Anonym (Hmmm ...., ,)

Snåla människor, oärliga/falska och egoistiska personer har jag extremt svårt för.

• Kratius

1. Generiska

2. Trista

3. Ointelligenta

4. Fega

Dvs cirka 99,8% av mänskligheten ^^

• Anonym (U)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-12-17 20:12:49 följande:

Snåla människor, oärliga/falska och egoistiska personer har jag extremt svårt för.

Finns nästan inget värre än snåla människor. Vill inte ens vara vän med en sån person. Hade en väninna som var fruktansvärt snål på alla sätt, stod till och med i timlånga köer till stadsmissionen för några torra frallor som andra hade behövt bra mycket mer än vad hon gjorde - hon hade en halv miljon på banken. Fy fan säger jag bara Kräks Mår illa av av gnidna människor! 
  • Anonym (Frida)

Personer som saknar vanligt hyfs, uppfostran och bordskick. Lurkar som man skulle skämmas över om man tog hem dem till föräldrarna eller gick på parmiddag med. Detta inkluderar dålig hygien och skitigt hemma.

Personer som saknar humor och njuter av att skapa konflikter över småsaker.

Personer som beter sig "löjligt". Tänk hur seriefigurer eller barnprogramledare brukar bete sig, det är såklart roligt för småbarn men inte attraktivt. Jag skrev ju nyss att det är oattraktivt att sakna humor men det är lika oattraktivt med någon som ska göra allt till ett skämt och aldrig kan vara seriös. Man måste veta när det passar sig att vara skojfrisk och vilka situationer som det är opassande .
    Jag dejtade en gång en kille som gjorde "pappaskämt" av allt jag sa och attraktionen dog rätt snabbt där. Det var som om jag pratade med en gammal gubbe som försökte vara rolig och det kändes inte så sexigt 😁

Personer som saknar ambitioner och aldrig utmanar sig själva och inte tar risker.

Snåla personer.

Svar på tråden Oattraktiva personligheter.