• Anonym (B)

Svinger

Jag fick frågan om att åka på en Swinger fest? Vi är ej ihop men har sex ibland? hemliga möten är det? Sen vill han ha med mig på Swingerfest? Hur är Swingerfest, är det nån som har erfarenhet av sånt?

• Svar på tråden Svinger
  • Anonym (B)

Det blir frågetecken efter allt jag skriver

• Anonym (Kille)

Har inte vart på någon. Men jag killgissar på att det är någon typ av fest och sen när folk är lite på lullet så börjar "kalaset" där man kan ligga med lite vem man vill om man känner för det utan regler o hämningar att man tillhör nån eller så.

Som sagt har inte vart med på nån men antar det är nått sånt

• PorterPelle

Killgissningen ovan är en killgissning. De är skillnad på fester där det blir sex när folk blir fulla och riktiga swingersfester. Swingersfester är väldigt välorganiserade och deltagarna är inte fulla, vem får stånd en hel natt på lyset? Det är människor som älskar sex och ger sig hän och njuter av att vara med andra. Det är svårt att beskriva eftersom det skiljer sig från gång till gång och vem som arrangerar. Du behöver fundera på vad duvill och gillar. Älskar du sex, kan du göra skillnad på sex och kärlek, vill du se din kille med andra, vill du ha sex med andra, vill du ha gruppsex, tjejsex? Allt kan hända, inget behöver hända. Är du nyfiken och vill uppleva något nytt så ta chansen om det lockar dig. Vi har varit swingers i mer än 10 år tillsammans och älskar det. Svarar gärna på frågor även i pm eftersom det är sån moralpanik i trådarna 

Svar på tråden Svinger