• Anonym (NN)

Orolig

Hej
    jag är tillsammans med en kille som är frånskild sedan ett år tillbaka. Dem har två barn. Han har varit otrogen mot mig med sitt ex fru. Ska jag förlåta honom eller avsluta det vi har? Han har sagt att detta var misstag och bara lust som infann sig när dem hamnade isäng.

• Svar på tråden Orolig
  • Kratius

Det är givetvis möjligt att gå vidare från en otrohet och ha ett bra förhållande, dock med tanke på att han säger att det bara var "lust" visar på att han inte har något intresse att ändra sig och tycker det är en bra nog ursäkt. 

Dumpa, gå vidare och hoppas du har bättre tur i framtiden(dvs du har lärt dig från detta)

• Anonym (frwzsr)

Ja och du har inga känslor alls angående det hela att dela med dig av?

ojjjjjj råkade kuken åka in i exet...

• Anonym (X)
    Anonym (NN) skrev 2024-12-15 19:03:16 följande:
    Orolig

Hej
    jag är tillsammans med en kille som är frånskild sedan ett år tillbaka. Dem har två barn. Han har varit otrogen mot mig med sitt ex fru. Ska jag förlåta honom eller avsluta det vi har? Han har sagt att detta var misstag och bara lust som infann sig när dem hamnade isäng.

Så först hamnade de i säng och sedan kom lusten? Hur hamnar man ens i säng med en annan människa, som man inte är tillsammans med? 
Svar på tråden Orolig