• Anonym (NN)

Orolig

Hej
    jag är tillsammans med en kille som är frånskild sedan ett år tillbaka. Dem har två barn och ett osåld hus att ta hand om. Han har varit otrogen mot mig med sitt ex fru. Ska jag förlåta honom eller avsluta det vi har? Han har sagt att detta var misstag och bara lust som infann sig när dem hamnade isäng. 

• Svar på tråden Orolig
  • Anonym (Anna)

Tror absolut att det är lätt hänt att hamna i säng efter en skilsmässa. Däremot för din skull så ta det långsamt. Han har uppenbarligen inte processat uppbrottet och de är inte klara med varandra. 

• Anonym (Nobrainer)

Naturligtvis ska du lämna. 

• Tecum
    Anonym (NN) skrev 2024-12-15 18:54:31 följande:
    Orolig

Hej
    jag är tillsammans med en kille som är frånskild sedan ett år tillbaka. Dem har två barn och ett osåld hus att ta hand om. Han har varit otrogen mot mig med sitt ex fru. Ska jag förlåta honom eller avsluta det vi har? Han har sagt att detta var misstag och bara lust som infann sig när dem hamnade isäng. 

Det är givetvis ditt val, inget vi kan svara på. Älskar du honom och känner att du kan förlåta och stanna så ska du göra det.
  • Anonym (Ch)

Så jäkla svårt så det var gamla känslor och annat som slog till.
    jag tänker dock arg han lämnade av en anledning och den finns kvar..

• Anonym (Råd)

Det är ditt beslut, och vad du än väljer så följ din intuition och det som känns rätt för dig. Kan bara svara på vad jag hade gjort, jag hade lämnat. Det är ju ni två nu och det spelar ingen roll att det varit dom tidigare. Han måste varit medveten om att det skulle såra dig när han var med henne, och konsekvenserna av det, riskera att förlora dig. Du förtjänar mer TS.

• Anonym (Göran)

Hej då, det är vad du ska säga till honom. 

• Anonym (Jana)
    Anonym (Anna) skrev 2024-12-15 18:55:54 följande:

Tror absolut att det är lätt hänt att hamna i säng efter en skilsmässa. Däremot för din skull så ta det långsamt. Han har uppenbarligen inte processat uppbrottet och de är inte klara med varandra. 

Det kan jag intyga att det är. 
  • Anonym (Tomten)
    Anonym (Ch) skrev 2024-12-22 23:11:37 följande:

Så jäkla svårt så det var gamla känslor och annat som slog till.
    jag tänker dock arg han lämnade av en anledning och den finns kvar..

Det kanske var hon som lämnade honom...
  • Anonym (Soja)

Nja den där visan är nog svår att förlåta helt. Du kommer nog inte kunna slappna av. Hon har ett övertag inom att dom har barn också. Min svartsjuka hade bett mig lägga korten på en annan häst. 

Svar på tråden Orolig