• Anonym (Förvirrad)

Varning för äckel inlägg (kraftig flytning & livmodertapp)

Hej allihopa! 

Jag och min aman har bestämt oss för att sluta skydda oss då vi välkomnar ett barn till världen om det skulle bli. Men vi försöker inte aktivt att pricka in ÄL osv än utan tar det med ro. 

Men jag som i övrigt har rätt bra koll på min cykel genom appar osv så hade jag ÄL i tisdags och jag och min man hade sex i söndags senast. 

Men igår innan jag står vid sängen och precis ska krypa ner för kvällen så bara känner jag från absolut ingenstans hur något plötsligt verkligen rinner till mellan benen. Då har jag bara trosor på mig och hinner tänka att jag ska ju inte ha mens förens ca 12 dagar men det kändes precis som att jag fick värsta mensen utan förvarning. Går in på toa och kollar (ursäkta äckel-varning) men då är mina trosor helt blöta av en ljus vit flytning som typ ser ut som oskakad filmjölk. Hela området där nere är liksom helt täckt av detta vattniga / klet. Känner på livmodertappen och den är helt stängd typ.
    Flytningen luktade mest syrligt men ändå lite åt det fräna hållet. 

1. Jag får sällan flytningar kvällstid utan upplever bara att dom kommer morgon eller dagtid. Och speciellt ALDRIG en sån här kraftig flytning som rann till på ett helt nytt sätt.

2. Brukar vara rätt torr överlag så fort jag haft ÄL men detta var allt annat än torrt där och då. 

Jag undrar alltså nu om någon vet med sig att detta kan vara tecken på att man blivit gravid men känns ju konstigt om en flyttning kan ge svar på det såhär tätt inpå 3-4 dagar efter ÄL?

Har fler haft såhär och det visat sig vara bebis på g eller bara helt vanligt 12 dagar innan bim butan graviditet?

• Svar på tråden Varning för äckel inlägg (kraftig flytning & livmodertapp)
  • Anonym (Förvirrad)

Puffar lite :)

Svar på tråden Varning för äckel inlägg (kraftig flytning & livmodertapp)