• Anonym (L 42)

Trekant med två tjejer (ffm)

Jag undrar om det är någon kvinna här som deltagit i en trekant med en annan kvinna och man (din eller hennes)? 
    Och i såfall, hade du sex med kvinnan också eller var allt koncentrerat på mannen? Eller rättare sagt....turades ni om med mannen eller mannen turades om med att ha sex med er en åt gången. Om det var det senare, vad gjorde den andra under tiden? Onanerade?

Om ni också hade sex med varandra (eller i alla fall tog på varandra), är du bi-sexuell eller valde du att testa tjejsex där och då? Vad tyckte du osv.

Som ni förstår är det här tankar som snurrar i huvudet på mig. En dag kanske.....osv

• Svar på tråden Trekant med två tjejer (ffm)
  • Anonym (Prinskorv)
    Anonym (L 42) skrev 2024-12-12 17:17:03 följande:
    Trekant med två tjejer (ffm)

Jag undrar om det är någon kvinna här som deltagit i en trekant med en annan kvinna och man (din eller hennes)? 
    Och i såfall, hade du sex med kvinnan också eller var allt koncentrerat på mannen? Eller rättare sagt....turades ni om med mannen eller mannen turades om med att ha sex med er en åt gången. Om det var det senare, vad gjorde den andra under tiden? Onanerade?

Om ni också hade sex med varandra (eller i alla fall tog på varandra), är du bi-sexuell eller valde du att testa tjejsex där och då? Vad tyckte du osv.

Som ni förstår är det här tankar som snurrar i huvudet på mig. En dag kanske.....osv

Och medans tankarna snurrar vill du ha något att runka till?
  • Anonym (?)
    Anonym (Prinskorv) skrev 2024-12-12 17:22:35 följande:
    Hahaha, ja man bör nog inte mata runktomten!!
  • Anonym (L 42)

Trista svar. Moderatorn får gärna ta bort den här tråden om det är så man skall uppfattas.

• Haloqueen

Jag har! 

vi har både fokuserat på varandra och även gett killen vår fulla uppmärksamhet. 😍

• Anonym (M)
    Anonym (Prinskorv) skrev 2024-12-12 17:22:35 följande:
    Vad tillför din kommentar tråden? Ingenting.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (L 42)
    Haloqueen skrev 2024-12-13 14:47:00 följande:

Jag har! 

vi har både fokuserat på varandra och även gett killen vår fulla uppmärksamhet. 😍

Är du bi-sexuell eller ser du dig som hetero men att du "experimenterade" lite?
    Det jag funderar över är om det över huvudtaget går att ha bra sex med en kvinna (som kvinna) om man inte är bi. Blir det inte känslolöst och platt? Fast det kanske bara är jag som tänker fel här. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Master dom)

Har ett bdsm polyförhållande med två kvinnor, vi har sex ihop alla tre då jag beordrar dom båda att ställa sig ner på knä och dyrka min kuk tillsammans.

Jag tar båda mina kvinnor analt, under perioder då jag känner att jag har ett stort behov av att sätta på dom analt brukar dom turas om dagarna.

Svar på tråden Trekant med två tjejer (ffm)