• Anonym (Skillnaden)

Veta på förhand att killen inte kommer vid sex?

Med tanke på den andra tråden som relaterar till detta men omvänt. Alltså om killen vet att tjejen inte kommer....hur skulle du som kvinna ställa dig inför vetskapen att killen som du ev är på väg att ha sex med inte kommer över huvudtaget under sex. Skulle du ändå kunna tänka dig att ha sex med honom?

• Svar på tråden Veta på förhand att killen inte kommer vid sex?
  • Anonym (Ja)

Ja, min partner är sån. Jag visste inte det innan, men det funkar väldigt bra. Skulle säga att det snarare är en fördel. Så han kommer inte ofta, så det vore kul om det vore lite mer förstås.

• Anonym (f)

Vi hade denna tråd nyss.

Ja jag har vetat om det, gjorde ingen mindre skillnad med att försöka optimera njutning.

• Anonym (C)

Det är väl som med det mesta, för vissa är det ett problem medan för andra är det inget problem alls.

• Anonym (Omvänt)
    Anonym (Skillnaden) skrev 2024-12-12 14:44:53 följande:
    Veta på förhand att killen inte kommer vid sex?

Med tanke på den andra tråden som relaterar till detta men omvänt. Alltså om killen vet att tjejen inte kommer....hur skulle du som kvinna ställa dig inför vetskapen att killen som du ev är på väg att ha sex med inte kommer över huvudtaget under sex. Skulle du ändå kunna tänka dig att ha sex med honom?

Kvinnan borde ha sex med mannen. 
    Felet ligger då på jämställdheten. 
Svar på tråden Veta på förhand att killen inte kommer vid sex?