• Anonym (Ses?)

Vill han ses? Ska jag ställa in?

Ok skitproblem kanske men here goes.

Min kille fick migrän i går kväll och mådde kasst. Jag är ledig idag och frågade hur han mår och ses gärna ikväll om han orkar.

Han svarade att han mår rätt dåligt och att dry nog inte blir så kul men att han kan ses imorgon. Det funkar för mig också.

Senare ett par timmar skrev han att han känner att han kommit igång efter lotw mat och vila och att han kanske ändå är i form för att ses ikväll.

Vad tycker ni, ska jag komma till honom och ha myskväll eller låta honom vila? Ska hu ändå ses imorn

• Svar på tråden Vill han ses? Ska jag ställa in?
  • Anonym (..)

Skit i vad han vill. Vad vill DU? Agera därefter. 

• Anonym (Ses?)
    Anonym (..) skrev 2024-12-11 15:32:39 följande:

Skit i vad han vill. Vad vill DU? Agera därefter. 

Klart jag vill ses men känns lite som att man tränger sig på när han först sa att han inte var i form. Men ja sen verkar han ha ändeat sih. Jag vill ju bara ses som han vill!
  • Anonym (S)

Vad vill han? Vad vill du?

• Anonym (S)
    Anonym (Ses?) skrev 2024-12-11 15:40:51 följande:
    Klart jag vill ses men känns lite som att man tränger sig på när han först sa att han inte var i form. Men ja sen verkar han ha ändeat sih. Jag vill ju bara ses som han vill!
    Han ändrade sig ju för att han mår bättre än väntat. Fråga honom om han vill att du kommer eller om han hellre vilar!
  • Anonym (Q)
    Om han säger att han vill får du ju utgå från att det är sant och är det inte det så ligger det på honom. Han ångrade sig bara, är väl inget konstigt med det?
  • Anonym (..)
    Så han känner sig lite uttråkad och sällskapssjuk och vill ligga som en lat katt och vänta på att du ska komma och klappa honom. Åk dit om du vill, men om du har en magkänsla av att du tränger dig på så är det ditt undermedvetna som försöker varna dig om att energin du känner från honom är helt korrekt, han är inte särskilt intresserad av dig men du duger till sällskap. 
  • Anonym (Ses?)
    Anonym (..) skrev 2024-12-11 15:44:12 följande:
    Så han känner sig lite uttråkad och sällskapssjuk och vill ligga som en lat katt och vänta på att du ska komma och klappa honom. Åk dit om du vill, men om du har en magkänsla av att du tränger dig på så är det ditt undermedvetna som försöker varna dig om att energin du känner från honom är helt korrekt, han är inte särskilt intresserad av dig men du duger till sällskap. 
    Haha alltså vi är ett etablerat par. Han är bra på att intitiera träffar både med och utan sex nornalt sätt men min fråga rörde enbart kvällen idag.
  • Anonym (Ses?)
    Dexter dot com skrev 2024-12-11 16:07:25 följande:

Eftersom han skriver att han kanske vill ses får du ju fråga om han vill eller inte.

Han sa att han är seg men att det vore mysigt att ses så bestämde att sova hos honom. Han bor nära mitt jobb så är ganska praktiskt för mig också :)
  • Anonym (Eh)

Han skriver att han vill och orkar ses, varför tror du att han ljuger...?

• Anonym (L)
    Anonym (Ses?) skrev 2024-12-11 17:42:29 följande:
    Han sa att han är seg men att det vore mysigt att ses så bestämde att sova hos honom. Han bor nära mitt jobb så är ganska praktiskt för mig också :)
    Så du vill helst ha nära till jobbet.
  • Anonym (barahaninteheterJ)

varit med om liknande med migrän och vi fick en mysigt kväll

Svar på tråden Vill han ses? Ska jag ställa in?