Hej alla jag kommer att dö snart
Hej på er, det började för ungefär 4 år sedan jag började tappa sömn och känslan av att vara trött och sömnig började gradvis minska. Så jag tvingade mig till sängs varje natt utan att känna behov av sömn blundade jag bort nätterna. I början använde jag en sömnapp som visade hur mycket jag verkligen sov om nätterna det visade 5 timmar lättsömn till nu knappt 1 TIMME efter 4 år. Jag har sen sommaren märkt av balansrubbningar när jag går och nu 3 veckor tillbaka problem med att synen svajar och gungar hela tiden och en konstig känsla i kroppen som får mig att gunga, har varit i kontakt med vården för det här utan framgång de sa att det kunde vara kristaller ena sa nackmuskler en annan ångest. Så nu sitter jag här och ögonen har kollats upp utan avvikelser, men problemen med ögonen blir värre i takt med balansen. Har googlat runt lite och kommit fram till att mina symptom beror på en Prionsjukdom dessa sjukdomar är väldigt svåra att diagnostisera och är alltid dödliga finns inget man kan göra åt det! Så jag mår riktigt skit håller ögonen stängda för det mesta för att det är ett helvete att ens skriva detta.