• Anonym (Hannah)

Ångrar han sig?

För 5 dagar sen hade jag och min sambo ett bråk som slutade i att han sa att jag skulle flytta ut från hans lägenhet. Han brukar hota om det i bråk men denna gång flyttade jag vilket han nog inte trodde. 3 dagar efter uppbrottet ringde han och sa att han saknar mig, att han mår otroligt dåligt. Jag sa att jag saknar honom med. Han sms:ade efter det att livet känns oerhört tomt. Jag svarade inte på det. Jag älskar honom och saknar honom enormt, men vår relation har inte varit bra på länge. Vet inte hur jag ska tolka hans signaler, vill han ha mig tillbaka eller bara bara uttrycka sin sakad? Vi var ihop i 4 år och är 38 år. Borde jag avvakta och se om han hör av sig igen? Allt jag vill är att ringa honom och gråta och säga hur mycket jag saknar honom, men samtidigt vet jag inte om jag tror på relationen. Inga barn finns med i bilden. 

• Svar på tråden Ångrar han sig?
  • Anonym (Granbarr)

Att han saknar dig betyder ju inte att han vill leva med dig. Att han saknar dig betyder inte heller att han vill att du ska komma tillbaka.  Att han saknar dig betyder inte heller att det skulle vara bra att börja om igen...

Saknad är bara en känsla precis som att du är hungrig, trött eller kåt. 

• Anonym (Nä)

Vem bryr sig, ni borde ändå inte vara ihop. En man som hotar på det där sättet är faktiskt inget att ha.

• Mrskos

Lev ditt liv och gå vidare. En partner som hotar om såna saker vid bråk är inget att ha!
    Man ska inte komma med sånt under ett bråk. Det är osunt och instabilt förhållande.
    Hade sånt ex och vid varje bråk "flytta ut. Kommer radera dig på Facebook. Kommer gå knulla en annan ikväll".
    Nej kära du, låt det vara som det är och hitta dig en annan bättre man. Det där bådar inte gott

Svar på tråden Ångrar han sig?