• Wanderlei

Existerar sexting 2024?

Jag är en medelålders kille som nyligen gått igenom en ofrivillig skilsmässa. Jag har varit gift så länge att jag inte alls hängt med i datingsvängen och vad som funkar nu för tiden.

Jag pratade med några vänner om att jag inte är redo att dejta ännu. Men att jag gärna skulle uppskatta roliga/härliga/flörtiga meddelande i telefonen. Ni vet när det plingar till i telefonen och man ivrigt öppnar och blir alldeles glad och lycklig av att läsa. Inte bara att man blir sugen. Utan man får upp både självkänsla och självförtroendet och börjar leva lite igen. Men vännerna sa att det där dog nog ut för 20 år sedan haha.

Existerar sånt här 2024? Alltså att människor i första hand inte är ute efter att träffas? Utan bara skriver mer eller mindre anonymt med varandra.  Eller är sånt utdött? 

• Svar på tråden Existerar sexting 2024?
  • Anonym (Kille)

Det gör det. Och det får du med rätt person. Bara ge dig ut på badoo o tänder o alla diverse appar så kan du nog hitta en som lär skicka snuskiga saker till dig när du minst anar

• Anonym (Hen)

Sliskig sexting 2024? Nä tror inte så många vill det faktiskt. Utan feja framför sej eller veta nåt om folk de flirtar med.

• Anonym (Pitiful)
    Anonym (Hen) skrev 2024-12-09 04:48:17 följande:

Sliskig sexting 2024? Nä tror inte så många vill det faktiskt. Utan feja framför sej eller veta nåt om folk de flirtar med.

Förstår inte heller poängen med anonyma sms. Kan sitta vem som helst där på andra sidan och knappa med sitt pervotjafs. Skulle tippa på en flottig och ölpimplande snuskgubbstrutt som aldrig får till det på nåt annat sätt. Kvinnor behöver liksom inte hålla på med sexmeddelanden till främlingar då de så lätt kan få sex i riktiga livet. 

Man måtte vara rejält desperat och enkelspårig i sin egen sexualitet för att gå igång på nåt sånt. 
  • Goneril

Men TS, det finns faktiskt andra värden i livet än sex även om du inte verkar tro det. Gå med i någon Facebook-grupp! Något intresse har du väl? Jag är med i litteraturgrupper och språkgrupper, flera språk. Nog blir jag  glad när jag får respons på ett inlägg som jag ansträngt mig för att formulera! Kanske kan du hitta en själsfrände i någon sådan grupp och sedan träffas IRL!

Svar på tråden Existerar sexting 2024?