• Anonym (Ts)

Hjälp mig pls...

Han har lika mycket av sina saker hos sig. Viktiga foton m.m som han har finns hos honom. Alltså viktiga saker rörande hans ungar.  Jag har förlorat ALLT sånt. Fått rätt mkt bebisfoton när min mamma gick bort så det har jag här, innan det hade jag inget då menar jag INGET hon stal alla mina uggs och andra märkeskläder, ett ex nya/vidriga älskarinna som slängde resten.

Han har nyckel hit och som sagt saker här. Jag struntar i mina kläder, förlorat kläder flera ggr förut så det överlever jag.  

Jag har fått en varning från hyresvärden och det är absolut inte tillåtet att mer än jag har nyckel hit. Men en dag när han misshandlade mig så grovt så jag inte kunde lämna lägenheten eller ringa bröt polis in för att rädda mig. Han blev inlåst nåt dygn och jag hamnade på akuten. 

När han kom ut fick han en nyckel till nyaåset (så jäkla korkat av mig vet det nu) och nu kan jag omöjligt ta den tillbaka. Han ska få lögenhet av samma hyresvärd och jag kan omöjligt säga nåt om nyckeln, då har jag brutit mot deras regler och blir hemlös. Detta är så frustrerande... älskar mannen men vill såklart inte bli hemlös omöjligt för mig att få nåt annat och har ca 10 mån kvar här.

Hur gör jag 

• Svar på tråden Hjälp mig pls...
  • Anonym (hmm)

Gå till psyk för uppenbarligen mår du inte så bra ?

Du gav alltså en till nyckel efter misshandeln ?

Fick han inte besöksförbud ?

Tycker synd om dig. DU får ta den här smällen skulle jag tro (att bli hemlös) sedan håller du dig borta ifrån snubbar som gillar slå kvinnor

Svar på tråden Hjälp mig pls...