Hjälp att tolka kille
Hej.
Behöver bolla lite tankar och höra lite vad andra tro om sitsen som jag är i.
Lite bakrund;
Jag lever I en fast, öppen relation ska tilläggas. Och jag kommer aldrig lämna min man.
Jag har träffat en man i ca två år nu för sex. Vi bor i olika länder så blir väll ca 1 gång i månaden.
Vi träffades när vi båda var utomlands till samma plats.
Det är alltid jag som åker till honom då jag har lättare att komma ifrån.
Alla vet om mig som "svenskan" men även till mitt namn. Till och med hans föräldrar.
När jag är där så beter vi oss som om vi var tillsammans och jag stannar alltid över natten då det är lång väg att köra. Han har sagt att om han inte ville ha mig där så hade jag inte varit där.
Dock har jag ju inte träffat några som han känner förutom hans bästa vän en snabbis då vi var ute och rastade hunden. Och det är lite som om han inte vill li rädd med mig ute.
Nu till saken;
Jag skrev ett sms till honom där jag frågade lite om vart vi står. (Tro min hjärna spelar mig spratt!)
Skrev bland annat att jag vet att vi är i en konstig och icke normal situation men ville veta vad det är han ser hos mig.
Frågade om han kunde se mig i sitt day to day life eller om jag bara va hans h*ra från Sverige som kommer och värmer honom om natten.
Fick tillbaka att han trodde att språkbarriären nog skulle bli irriterande vid en day to day och att han inte letade efter en dagligt partnerskap men "i Think you are very pleasent Company and you do a good Job at keeping me happy so yeah." Vadå YEAH?!?! Yeah på vad då????
Min hjärna överanalyserar något enormt här!