Är squirta samma som orgasm
Låg med en tjej och pullade henne och det lät som att hon gillade det och det blev blött i sängen, men hon sa sen att hon inte haft orgasm. Vad fan var det då som hände?
Låg med en tjej och pullade henne och det lät som att hon gillade det och det blev blött i sängen, men hon sa sen att hon inte haft orgasm. Vad fan var det då som hände?
Jättevåt = Stenkåt
Du skulle slickat henne till orgasm/ squirt
Jättevåt = Stenkåt
Du skulle slickat henne till orgasm/ squirt
Spontant så tänker jag mig att hon blev antingen jätteblöt så det rann eller så kom du åt urinblåsan så det blev litet "läckage" fontänorgasm kan dom få via fingrar kuk eller tunga. Hon sa att hon inte kom så gissar på urinering av nått slag
En kvinna kan förmodligen squirta utan att få orgasm precis som en man kan få utlösning utan orgasm, eller få orgasm utan att spruta (det är ju faktiskt två olika saker även om de oftast infaller samtidigt).
Aalltså va?
Sry jag vill bara fatta kan nån förklara tydligare?
Hon kom inte, men det blev blött och hon men mest jag vill veta wtf som hände
Tycker fontänorgasm är väldigt upphetsande.
Hade gärna velat bli nersprutad av en tjej som får det.
Aalltså va?
Aalltså va?
Just att "pulla" gör att du trycker mot urinblåsan och urinblåsans sfinkter. Det i sig kan göra att kvinnan läcker urin, och behöver inte ske under orgasm.
(Man kan ju även läcka/spruta vid orgasm )
Om det verkligen blev påtagligt blött i sängen var det nog det som hände.
Nu kan hon ju bli väldigt våt att själva upphetsningen, och det kan så klart bli mindre fläckar av det, men är det lite större mängder är det urin inblandat.