1. Kvinna.
2. Var otrogen mellan 22 och 26, frekvent och med många olika män. Komplicerad historia. Träffade när jag bara var tonåring en mer än dubbelt så gammal man, jag hade ingen erfarenhet av relationer sedan tidigare och kom från en trasig uppväxt. Visste inte alls hur det "skulle" vara i en vuxen relation vilket var lätt att utnyttja. Blev således sambo med den mycket äldre mannen och vi var tillsammans väldigt länge. Ändå var det alltid något som skavde. Jag gjorde massor för att jaga min dåvarande sambos bekräftelse men fick sällan någon respons. Tvärt om kunde han vara riktigt elak ibland. Så efter fem år med honom föll jag för en annan mans uppvaktning, vilket utlöste en kedja av upprepade affärer och tillfälliga förbindelser innan jag kände mig trygg nog att lämna mitt dåliga förhållande. Jag vågade tro på att det fanns någon annan som ville ha mig och jag var redo att acceptera att jag förtjänade någon som älskade mig på riktigt, och som jag kunde älska tillbaka.
3. Nej, men han kom på mig vid ett tillfälle. Han valde dock att stanna i relationen. Sen tog relationen ändå slut, på mitt initiativ, senare.
4. Just nu är jag i en fantastisk och kärleksfull relation, jag kan inte föreställa mig att vara med någon annan som det ser ut nu. Men jag vet ju att jag "har det i mig" så det är väl inte helt omöjligt, om omständigheterna ändras drastiskt.